недеља, 4. август 2013.

Makarone sa sirom

Ovo su najobičnije makarone kakve su se oduvijek spremale u našoj kući. Kad sam ja malo porasla i počela da jedem i pravim pizzu i makarone su doživjele preobražaj tj i njih sam počela da jedem sa sosom za pizzu. Tako i sad kad nemam mnogo vremena da napravim ručak ili kad mi se jede nešto sa pizza ukusom a nemam volje ili vremena da baš pravim pizzu tu su ove dobre stare makarone.

IMG_9332


Potrebno je


300 gr makarona
oko 200 gr domaćeg bijelog sira
prst putera
so, malo ulja

3-4 dl pasiranog paradajza
kašičica origana
nekoliko listova svježeg bosiljka ili malo suvog
malo začina
bijeli luk u prahu


kuvar


Staviti vodu za makarone da proključa. U vodu dodati malo soli i kasiku ulja pa kad provri dodati i makarone i kuvati dok omeksaju.
Sve sastojke za sos pomiješati i samo kratko prokuvati da se ukusi povezu a sos malo zagrije.
Kada su makarone kuvane procijediti ih pa im dodati izmrvljen bijeli sir i puter i vratiti na ploču. Miješati da se sir i puter istope. Makarone sipati u tanjir, prelivati sosom i ukrasiti listovima svježeg bosiljka.


IMG_9330

4 коментара:

  1. Mmmm, sto volim makarone na ovaj nacin, svidja mi se pizza sos kao dodatak, kod nas su obicno posute kockicama proprzene slaninice (po chefovoj zelji:). p.s. vrlo lepe fotkice i nekako sam sada odmah gladna.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim makarone na 101 način! Ovako sa ovim prelivom od paradajza deluju baš ukusno:)

    ОдговориИзбриши
  3. Kod mene je ovo uvek dobrodošlo. Fantastično izgleda. Divne fotkice!

    ОдговориИзбриши