среда, 28. август 2019.

Džem od borovnica


Ovo je još jedan divan džem koji sam prvi put pravila ove godine i to po istom receptu po kome sam pravila i džem od malina. Odlično se slaže uz palačinke, wafle i krofne. Ja sam čak probala da palačinke i wafle premažem prvo eurokremom a zatim po njemu pospem tu i tamo po malo džema. E to je za mene poslastica. Još ako ima malo sladoleda od vanile užitak će biti potpun. Džem sam pravila od divljih borovnica kojih u ovo doba godine ima kod nas na pijaci. Sad im je i cijena relativno povoljna tako da je pravo vrijeme za pravljenje đžema.




Džem od borovnica


1 kg borovnica
250 gr šećera
1 kesica vanile


IMG_9166


Borovnice operite i dobro iscijedite pa ih pomiješajte sa šećerom i vanilom i kuvajte na srednje jakoj vatri. Pazite da ne pretjerate sa kuvanjem da bi džem imao što prirodniji ukus i imajte na umu da će se dodatno zgusnuti hlađenjem. Ja sam moj džem kuvala 30 minuta od trenutka kad je počeo da vri. Vreli džem sipati u čiste suve tegle. Tegle zatvoriti poklopcima i okrenuti naopako pa ih ostaviti dok se džem ne ohladi. Na ovaj način se tegle vakumiraju pa će se i džem bolje čuvati. Od 1 kg borovnica ćete dobiti dvije male tegle džema.


IMG_9150

Нема коментара:

Постави коментар