петак, 27. октобар 2017.

Miješana salata


Evo konačno je na red za objavljivanje došlo i nešto od zimnice. Među mojim receptima ima najmanje recepata za zimnicu ali to nije zbog toga što je ja ne pravim već zbog toga što nikad ne stignem da je slikam. Sve mi se čini da imam vremena i na kraju zimnica bude pojedena a ja slike nisam napravila. Za sad evo jedna fina salatica koju ja već godinama pravim.  Kako u zimnicu ne dodajem konzervanse obično pravim male količine i čuvam je u frižideru mada sam ovu salatu nekad čuvala u špajzu i mogla je prilično dugo da stoji.




Miješana salata


1 glavica kupusa ( 2-3 kg)
1 glavica karfiola
1 kg krastavčića
1 kg zelenog paradajza
1 kg crvene paprike (za ajvar)
4 veće šargarepe
4 glavice crvenog luka
manji celer
lovor
biber u zrnu

2 l vode
50+75 gr soli
1/2 l sirćeta


IMG_5929


Papriku, luk, paradajz, šargarepu i krastavčiće isjeckati na kolutove, kupus isjeći kao za salatu, karfiol razdvojiti na cvjetiće a celer isjeckati na štapiće. Povrće pomiješati i posoliti sa 50 gr soli pa ga ostaviti preko noći na hladnom mjestu.


IMG_5702


Sjutradan prokuvati vodu, 75 gr soli i sirće da proključa, dodavati povrće i kuvati ga tačno 3 minuta. Ne treba dodavati vodu kou je povrće pustilo preko noći. Kuvano povrće slagati u tegle i poklopiti da se zapari.


IMG_5733


Na dno svake tegle staviti po list lovora i nekoliko zrna bibera. Kad se povrće prohladi pritisnuti ga plastičnim pritiskivačima i naliti proključalom tečnošću u kojoj  se kuvalo a odozgo u svaku teglu sipati po kašiku ulja. Tegle zatvoriti i ostaviti da se ohlade do sjutra a onda ih složiti na neko hladno i tamno mjesto.


IMG_5926



Нема коментара:

Постави коментар