петак, 8. јануар 2016.

Srećan Božić


U ovo doba godine naš stan obično miriše na medenjake koje svi obožavamo, a za Novu godinu ili Božić obavezno pravimo i kućicu od medenjaka. Tako je Lana i ove godine tražila da joj napravim kućicu a ja sam naravno požurila da joj ispunim želju. Od ostatka tijesta smo napravili medenjake koji nisu stigli ni da se pošteno ohlade, jer se kod nas jedu direktno iz pleha, i nestaju brzinom svjetlosti. Čak ih i Vuk voli i pojede par komada. Ove godine sam isprobala i novi recept za začin za medenjake. Na blogu već ima jedan recept a kako ne mogu da se odlučim koji mi je od ova dva recepta bolji zapisaću i ovaj drugi. Naravno da mi Jasna nije poslala kardamom od začina ne bi bilo ništa.




Začin za medenjake

 

  6 kašičica cimeta
  2 kašičice đumbira
1/2 kašičice muskatnog oraščića
1 kašičica klinčića
  1 kašičica bibera
1 kašičica kardamoma
3 kašičice korijandera
1 kašičica anisa


IMG_6750


Ovdje možere pogledati neke od naših kućica 2013. godina, 2014. godina.


IMG_6751

6 коментара: