недеља, 3. мај 2020.

Bounty torta


Mada ima zvučno ima ova torta je nastala kombinacijom više recepata koje ja inače pravim a kako je čokoladna sa kokos korama naziv se sam nametnuo. Ovo je međutim jedna od najboljih torti koje sam ja pravila pa je logično da se i recept nađe na blogu. Ako ste ljubitelj čokolade i kokosa ovo je prava torta i za vas.




Bounty torta


5 bjelanaca
kašičica sirćeta ili soka od limuna
10 kašika šećera
100 gr kokosovog brašna
1 ravna kašika brašna
dvije kašike ulja

5 jaja
80 gr šećera
3 kesice vanilin šećera
malo ruma
100 gr putera ili margarina
250 gr cokolade za jelo i kuvanje(ja koristim menaž)

2 kesice šlag pjene
kokos listići


Bjelanca sa sirćetom umutie u čvrst snijeg. Dodajte šećer i još malo muitite pa onda dodajte kokos, brašno i na kraju ulje pažljivo miješajući kašikom. Peći na 180-200 C u kalupu prečnika 20 cm. Kad se kora ohladi prerežite je vodoravno na dva dijela i filujte.


IMG_6214


Jaja umutite sa šećerom i vanilom pa skuvajte na pari. Odmah dodajte čokoladu i promiješajte da se istopi a kad se fil ohladi dodajte i umućen puter ili margarin. Ja obično ovakve filove pravim sa margarinom jer mi je ukus ljepši a vi po želji možete koristiti i puter. U fil dodajte i malo ruma po ukusu. 


IMG_6215


Odvojiti malo fila za dekoraciju. Jednu kesicu šlag pjene umutit po uputstvu. U kalup složiti jednu koru, premažite je polovinom umućenog šlaga pa polovinom fila, složite drugu koru i nju premažite šlagom i filom. Ostavite tortu do sjutra u frižideru. Sjutradan je okolo premažite filom koji ste odvojili za dekoraciju. Kesicu šlag pjene umutite prema uputstvu pa šlagom i ljuspicama kokosa dekorišite tortu.


Нема коментара:

Постави коментар