субота, 8. јун 2013.

Krema sa jagodama

Jagode polako prolaze barem one domaće a ja sam se ove godine potudila da ih dobro iskoristim. Danas je na meniju jedna brzinska kremica koja po ukusu može da se mjeri sa najfinijim kolačima a po meni ni izgledom ne zaostaje za njima. Ja sam je pravila sa jagodama ali mislim da se može praviti sa bilo kojim voćem. Recept za kremu sam uz neke moje izmjene preuzela iz recepta za rolice sa kremom.


IMG_7757

Potrebno je


4 žumanceta
3-4 kesice vanile
150 gr šećera
1/2 l mlijeka
1 ravna kašika gustina
2 dl pavlake za šlag
1 puding od vanile
mala kutija piškota 200 gr
mlijeko za namakanje piškota
malo ruma ili carolansa
2 šlag pjene
oko 1/2 kg jagoda


IMG_7739


Žumanca umutiti sa šećerom i vanilom, dodati im prašak za puding, gustin i malo mlijeka, sve promiješati pa skuvati sa ostatkom ključalog mlijeka. Kuvano pokriti providnom folijom i ostaviti da se ohladi. Hladan fil promutiti mikserom pa mu dodati umućenu pavlaku i sve još malo umutiti da se fino poveže.


IMG_7758


Pripremiti 10 čaša za sladoled. Polovinu fila rasporediti u čaše. Piškote izlomiti na komade, umakati ih u mlijeko pomiješanio sa malo ruma ili carolansa pa ih složiti u čaše preko kreme. Jagode narezati na komade i stavljati u čaše preko piškota. Nekoliko jagoda ostaviti za dekoraciju. Preko jagoda rasporediti ostatak kreme.


IMG_7805


Šlag umutit sa mlijekom po uputstvu sa kesice pa rasporediti preko kreme. Na šlag složiti jagode koje su ostavljene za dekoraciju. Ja sam ih rezala kao lepeze i složila na šlag a preko sam posula još malo sjeckanih pistaća. Kremice dobro ohladiti u frižideru i uživati.


IMG_7816


IMG_7812

2 коментара:

  1. Izgleda vrlo fino i svidja mi se bas sve, divna lagana krema, pa prezentacija u casama sa seckanim pistacima, jos kad se sve lepo rashladi, mmmmm....

    ОдговориИзбриши