петак, 23. август 2019.

Džem od malina


Sezona je malina a ove godine su i veoma jeftine pa je sasvim logično da napravim i malo džema. Ovaj džem se veoma lako sprema a nećete potrošiti ni puno vremena jer se kuva najviše 30 minuta. Recept sam još poodavno zapazila na blogu Vikend kuvarica ali je tek sad došao na red za isprobavanje. Ja sam postupak kuvanja još malo pojednostavila tako da ćete brzo i lako dobiti divan džem koji se odlično slaže uz palačinke, priganice i krofne a može da posluži i za pravljenje kolača. Prije nego što pređem na recept da vas podsjetim da na blogu odavno imate i recept za odličan sok od malina.




Džem od malina


1 kg malina
250 gr šećera
1 kesica vanile


IMG_8666


Maline operite i dobro iscijedite pa ih pomiješajte sa šećerom i vanilom i kuvajte na srednje jakoj vatri. Pazite da ne pretjerate sa kuvanjem da bi džem imao što prirodniji ukus i imajte na umu da će se dodatno zgusnuti hlađenjem. Ja sam moj džem kuvala 30 minuta od trenutka kad je počeo da vri. Vreli džem sipati u čiste suve tegle. Tegle zatvoriti poklopcima i okrenuti naopako pa ih ostaviti dok se džem ne ohladi. Na ovaj način se tegle vakumiraju pa će se i džem bolje čuvati.


IMG_8672

Нема коментара:

Постави коментар