понедељак, 13. јануар 2020.

Krompir salata na moj način


Krompir salata na moj način je zapravo sasvim obična krompir salata. Razlika je u tome što je ja služim toplu i vjerujte mi da jednom kad je probate ovako više nikad nećete praviti onu klasičnu hladnu salatu. Jeste da je ona klasična praktičnija jer se može pripremiti unaprijed ali je zato ova neuporedivo ukusnija. Priprema ove salate nije nikakva filozofija ali morate voditi račina o tome da krompir koji koristite bude veoma kvalitetan, bijeli, brašnjavi krompir jer od kvaliteta krompira zavisi i rezultat koji ćete dobiti. Ja je pravim sa običnim suncokretovim uljem jer mi je tako najukusnija i osim ako bas niste veliki ljubitelj maslinovog ulja ja to ne bih mijenjala. Salata se fantastično slaže uz prženo meso, pečenje a naročito uz ribu.




Topla krompir salata


500 gr bijelog brašnjavog krompira
2 struka mladog luka ili pola male glavice crvenog luka
so
vinsko sirće
ulje


IMG_3805


Krompir oguliti i narezati na krupnije kocke pa kuvati u slanoj vodi. Mladi luk sitno nasjeckati. Kuvani krompir procijediti pa mu odmah dodati luk, malo sirćeta u ulja i pomiješati kašikom. Služiti kao prilog uz prženo i pečeno meso i ribu.


IMG_3815




2 коментара:

  1. Konacno da jos neko voli toplu krompir salatu! Uvek me cudno pogledaju kad kazem da je zaista tako topla, zacinjena, mirisna (ja dodam i maslinovo ulje koje dobro izmesam sa malo senfa) daleko bolja od klasicne hladne. Preporucujem!

    ОдговориИзбриши