субота, 1. фебруар 2020.

Meksički svadbeni kolčići


Prošao je januar a sa njim i praznici i vrijeme je da se vratimo redovnim poslovima i ustaljenim navikama. Doduše mi još uvijek nismo spakovali jelku ali sam se zarekla da danas sigurno putuje u ormar. Za oproštaj sa praznicima pišem vam jedan fini recept za meksičke svadbene kolačiće. Oni su po sastavu veoma slični orah kiflicama samo što im je oblik drugačiji. To je pravi kolač za ovo doba godine i idealan je da se zasladite uz kafu poslije ručka. Ja sam probala par recepata i ovaj mi se pokazao kao najbolji. Takodje sm ih isprobala i sa puteom i sa margarinom, orasima i lješnicima i mogu reći da su svakako fini.



Meksički svadbeni kolačići


2 šolje brašna
1 šolja krupnije mljevenih oraha
prstohvat soli
225 gr putera ili margarina
1/2 šolja šećera u prahu
1 kesica vanile

prah šećer
vanila


IMG_0517


Pomiješati istopljen puter ili margarin sa šećerom u prahu, dodati mu vanilu, so, orahe i brašno. Ako je potrebno dodati još malo brašna da se dobije fino, glatko tijesto. Od tijesta praviti loptice veličine oraha, složiti ih u pleh obložen papirom za pečenje i peći na 180C da porumene odozdo a odozgo treba da ostanu svijetle. Kada se ohlade uvaljati ih u prah šećer pomiješan sa vanilom.


IMG_0502



Нема коментара:

Постави коментар