недеља, 28. март 2021.

Fritule

Ovaj recept sam planirala da objavim u februaru jer je to mjesec fritula i karnevala ali kao što možete da vidite kasnim. Doduše Podgorica baš i nije poznata po karnevalima pa je i moj loš tajming razumljiv :-). Pored toga u zadnje vrijeme imam utisak da jurim sama za sobom i pokušavam da nekako postignem sve što treba ali to baš uvijek ne ide po  planu. U svakom slučaju ovaj recept je zaista odličan i jednostavan a fritule su divne, mirisne i ukusne. Moji klinci ih baš vole tako da ih veoma često pravimo. Možete ih poslužiti posute šećerom u prahu i vanilom ili prelivene istopljenim eurokremom. Kako god da ih poslužite garantujem da ćete uživati. Recept je inače sa bloga Domaćica.




Fritule


2 dl tečnog jogurta

1 jaje

200 gr brašna

malo ruma

rendana korica limuna

kesica vanile

2 kašike šećera

1 kesica praška za pecivo

ulje za prženje



IMG_6350


Sve sastojke promiješati, vaditi kašikom i pržiti u ulju. Ulje ne smije biti mnogo zagrijano jer će vam fritule ostati žive u sredini. Ja ploču podesim na 4 od 6 da se fritule lagano prže. Da bi dobili idealno okrugle fritule koristite kesu za ukrašavanje kroz koju treba istiskivati po malo smjese direktno u ulje. Ja ipak više volim da zagrabim tijesto malom kašikom i onda ga prstom grunem u ulje. Na ovaj način fritule baš nisu idealno okrugle ali su sasvim finog oblika a meni je ovako mnogo lakše. Pržene fritule vaditi na salvet da ocijedi višak ulja i poslužiti posute šećerom u prahu i vanilom ili prelivene istopljenim eurokremom.

Нема коментара:

Постави коментар