недеља, 25. децембар 2022.

Uvrnute korejske krofne

Evo još jedne fine krofne kod mene. Do sada ste svi vjerovatno shvatili da ja baš mnogo volim krofne, priganice, mekike i uopšte sva pržena peciva. Ove krofne sam prvi put vidjela na Coolinarici ali sam se ipak odlučila da isprobam neki recept sa interneta i naravno krofne su kod nas veoma dobro prihvaćene. Od tog prvog isprobavanja sam ih pravila baš puno puta ali kako nisam mogla da napravim fine slike čekala sam do sada sa objavljivanjem recepta. Na kraju sam ipak odlučila da napišem recept jer su krofne zaista odlične i zaslužuju da se nađu na blogu a kakve su slike procijenite sami :-). Mislim da će vam ovaj recept dobro doći baš sada  i pored toga što nije klasičan novogodišnji i da će vam prijati da doručkujete ove fine krofne jednog od narednih prazničnih jutara.




Uvrnute korejske krofne


2.5 dl mlijeka(1 čaša)
1 jaje
kesica vanile
20 gr kvasca
brašno po potrebi(oko 3 čaše)
20 gr istopljenig putera
1/2 kašičice soli

cimet
3 kašike šećera
šećer u prahu pomiješan sa vanilinim šećerom


IMG_8263


Kvasac rastopiti u mlakom mlijeku, dodati vanilin šećer, jaje, istopljeni puter, baršno i so i zamijesiti mekano tijesto. Ostaviti ga na toplom mjestu,oko sat vremena, da naraste. Naraslo tijesto podijeliti na 16 djelova pa svaki dio oblikovati u lopticu. Ostaviti ih jedno 10-15 minuta da odstoje pa zatim razvaljati u trake. Svaku traku presaviti i uviti da se dobije nesto slično pletenici. Donji dio uvaljati u brašno, da se ne bi zalijepile za podlogu, pa ostaviti još jedno pola sata da narastu.


IMG_8258


Krofne pržiti u ne previše vrelom ulju okrećući ih tako da donja strana bude odozgo. Pržiti da porumene i vaditi na salvet da se ocijedi višak ulja. Posuti šećerom u prahu i vanilom ili uvaljati u mješavinu šećera i cimeta kao što je u originalu i uživati uz šolju bijele kafe ili mlakog mlijeka. Meni više odgovara ova varijanta sa prah šećerom i vanilom pa ih uvijek tako pravim.


IMG_8226

Нема коментара:

Постави коментар