субота, 28. јануар 2023.

Mnogo dobra piletina na kineski

Navukli smo se na soja sos definitivno:-). Klinci su u nekoj fazi kada bi pojeli bilo šta od kineskih ili japanskih jela pa sam i ja malo više počela da istražujem u tom pravcu. Današnji recept je moje najnovije otkriće i mogu vam reći da je veoma ukusan, brzo se sprema a čini mi se da je i prilično zdrav. Klinci su omazali tanjire tako da će ovo od sada biti često na našem stolu. Na recept sam naišla na Instagramu i naravno malo sam ga prilagodila našem ukusu a kao prilog sam skuvala pirinač i mogu vam reći da smo baš uživali u jelu.




Piletina na kineski


500 gr pilećeg filea
3 kašike soja sosa
1 kašika gustina
malo ulja

1 veliki čen bijelog luka
1 velika crvena paprika šilja
1 velika zelena paprika šilja
1 mladi luk
malo čili paprike
2 kašike soja sosa
malo ulja


IMG_9059


Pileći file narezati poprečno na tanke šnite pa mu dodati 3 kašike soja sosa i kašiku gustina, promiješati i ostaviti da malo odstoji dok nasjeckate ostale sastojke. Paprike nasjeckati na tanje trakice, bijeli luk sitno isjeckati a mladi luk nasjecakti na kolutiće. Kako se sve prži i proces teče veoma brzo najbolje je sve sastojke pripremiti prije nego što počnete sa prženjem.


IMG_9058


Na malo ulja popržiti piletinu dok ne počne da rumeni pa je ostaviti sa strane. Bijeli luk popržiti na ulju, dodati papriku pa pržiti dok paprika ne omekša a zatim dodati mladi luk i još malo popržiti. Povrće dodati piletini, pomiješati pa dodati još 2 kašike soja sosa i malo čilija po ukusu. Propržiti kratko da se sve poveže. Služiti sa kuvanim pirinčem. 


IMG_9053


Нема коментара:

Постави коментар