петак, 23. новембар 2012.

Čorba od tikve




Tikva do sad u mojoj kuhinji nije bila zastupljena ali sam par puta probala slanu pitu od tikve a kao klinci smo u školi dobijali neku lisnatu slatku pitu od tikve koja mi je ostala u veoma lijepom sjećanju. Do sad mi nije padalo na pamet ni da probam da spremim nešto sa tikvom jer moj dragi nikako nije htio ni da proba nešto takvo ali kako je sad prešao na malo zdraviji način ishrane rekoh ajd da probam pa šta bude. I tako sam jedne nedelje kupila jednu finu manju tikvu mislim da je to muskatna tikva mada nisam pitala prodavačicu koja je tačno vrsta. Na internetu sam našla da su tikve veoma zdrave.Bogate su pektinima i finim biljnim vlaknima. Sadrže i provitamin A, zatim vitamine grupe B (B1, B2, B3 i B6), vitamin C i folnu kiselinu a od minerala kalijum, fosfor, kalcijum, gvožde i mangan. 





Potrebno je


300 gr tikve
1 glavica crnog luka
2 čena bijelog luka
1 manji krompir
začin
biber
malo aleve paprike
sjeckani peršun









Tikvu i krompir nasjeckati na kockice.
Luk  bijeli i crni sitno nasjeckati i popržiti na malo ulja, dodati tikvu i krompir pa kuvati dok svo povrće bude mekano. Štapnim mikserom propasirati masu, začiniti je začinom, biberom i alevom paprikom, dodati sjeckani peršun i još malo prokuvati.



Нема коментара:

Постави коментар