субота, 17. новембар 2018.

Vasiona torta


Proslavili smo još jedan Lanin rođendan i time završili sa rođendanima za ovu godinu. Velika djevojka je ove godine tražila Vasiona tortu. Što je starija želje su joj sve originalnije. Torte za djevojčice više ni pod razno ne dolaze u obzir. Ove godine sam imala i dodatni zahtjev da torta iznutra bude od šarenih slojeva poput duge. Nažalost nisam uspjela da slikam taj dio ali su gosti na rođendanu bili zadovoljni. Pojelo se sve do zadnje mrve i svi su pohvalili i ukus i izgled. Ja baš i nisam bila zadovoljna kako je torta izgledala spolja. Oblagala sam je kupovnim fondanom koji mi se pokazao mnogo teži za rad od onog Minjinog koji obično koristim za oblaganje torti. Međutim kako sam htjela da miješam crni i fondan u boji pravljeni fondan nije dolazio u obzir jer ne mogu da ga obojim u crno. Uvijek dobijem neku tamno sivu boju tako da sam se na kraju odlučila za kupovni fondan. Za utjehu mi je ipak što je Lana bila zadovoljna a i njene drugarice su bile oduševljene tortom. Tortu sam pravila po starom provjerenom receptu. Pravila sam sedam kora. Svaku koru sam bojala drugom bojom pa smo imali žutu, narandžastu, rozu, crvenu, ljubičastu, plavu i zelenu koru i presjek je zaista interesantno izgledao. Evo i par slika sa rođendana.




IMG_9473 


IMG_9492


IMG_9484 


Нема коментара:

Постави коментар