субота, 12. октобар 2019.

Peti rođendan


Kako brzo djeca rastu. Ponekad pomislim da ću se sjutra probuditi a oni će biti već odrasli ljudi i mada se radujem tome što postaju sve samostalniji i ozbiljniji ipak se ponekad sa žaljenjem sjetim onih dana kada su bili mali zvrkovi koji samo uskoče mami u krilo. Vule se ipak ponekad još ugnijezdi kod mene da se izmazimo. On je sad već veliki momak. Prije par dana je napunio cijelih pet godina. Rođendan smo po običaju proslavili kod kuće a ja sam bila zadužena za tortu i posluženje. Ove godine pravila sam reform tortu po Majinom receptu koja nam je jedna od omiljenih torti a pogodna je i za oblaganje fondanom. Torta je bila obložena domaćim fondanom napravljenim po Minjinim receptu a ukrase sam pravila od kupovnog fondana. Slavljenik je tražio tortu sa dinosaurusom ali ja baš i nisam bila zadovoljna kako je torta ispala. Vule joj je ipak dao pozitivnu ocjenu i smazao nekoliko parčadi tako da mislim da je na kraju sve dobro prošlo. Evo i par rođendanskih slika.




IMG_0506


IMG_0566


IMG_0588

Нема коментара:

Постави коментар