недеља, 25. октобар 2020.

Dinstano meso

Od kad je corona uvela svoja pravila sve se promijenilo ali ima to i dobrih strana. U zadnje vrijeme smo mnogo više kod kuće pa mogu da pravim neka jela za koja ranije jednostavno nisam imala vremena. Da se razumijemo nemam ja ni sad mnogo slobodnog vremena. Čini mi se da ga zapravo imam manje nego ranije ali sam kod kuce pa mogu da izdvojim pet minuta da stavim meso da se dinsta a ono će i tako sve ostalo odraditi samo. Šalu na stranu ovo je jedno veoma jednostavno jelo na koje nećete potrošiti više od deset minuta ali ćete ipak dobiti veoma ukusan ručak. Uz neku supicu, salatu i malo krompir pirea imaćete pravu gozbu.




 Dinstano meso


1 kg telećeg mesa (najbolje komad od plećke)
so


IMG_6468


U našoj mesari uvijek ima unaprijed odrezanih komada od plećke koji su meni idealni za dinstanje tako da ja samo odaberem neki fin komad koji mi zapadne za oko mada se u principu može dinstati bilo koji komad mesa. Za dinstanje je idealan neki malo dublji tiganj koji ima poklopac. Tiganj onako prazan dobro zagrijati, meso samo malo posoliti pa ga zatim popržiti sa svih strana i naliti vodom da ogrezne, smanjiti temperaturu na srednju jačinu(kod mene je to 3 od 6), poklopiti tiganj i ostaviti meso da se lagano dinsta. 


IMG_6463


S vremena na vrijeme provjeriti ima li dovoljno vode i po potrebi doliti malo. Meso tako poklopljeno treba da se dinsta tri do četiri sata dok ne bude skroz mekano. Pred kraj malo pojačajte temperaturu i sklonite poklopac pa ostavite meso da se malo zapeče i da se sos od dinstanja reducira. Uz dinstano meso poslužite pire krompir i neku salatu. Ja često napravim proljećnu salatu koja se odlično slaže sa dinstanim mesom.


IMG_6446



Нема коментара:

Постави коментар