недеља, 11. октобар 2020.

Rođendan


Vule je ovih dana proslavio šesti rođendan, postao veliki momak i krenuo u školu. Trenutna situacija sa corona virusom je odložila polazak u školu za cijelih mjesec dana pa nam se on skoro poklopio sa rođendanom ali smo ipak uspjeli da napravimo i rođendansku žurku. Nismo smjeli pozvati sve koje smo željeli da vidimo ali su zato tu bili kumovi i baš smo se fino proveli. Ja sam naravno kao i uvijek bila zadužena za tortu a po Vuletovom izboru ove godine smo pravli toothles. Sličnu tortu sam vec ranije pravila Lani pa mi je ove godine zadatak bio nesto lakši. Torta je bila Majina reform torta koja sam već puno puta pravila i provjereno je dobra. Pored toga pogodna je za oblaganje fondanom. Tortu sam obložila domaćim fondanom po Minjinom receptu a figurice sam pravila od kupovnog fondana. Pored torte pravila sam i moju žuto-bijelu zebru a za odrasle još i slanu tortu i pahuljaste kiflice kije su nezaobilazne na svim našim proslavama jer odlično idu uz mezu. Sve u svemu bio je to jedan skroman ali veoma fin rođendančić.


IMG_6926


IMG_6941


IMG_6870

Нема коментара:

Постави коментар