недеља, 23. децембар 2012.

Gulaš paprikaš

Ideju za  ovaj recept sam dobila sa nekog američkog bloga. Vidjela sam finu sliku za neki stew, prebacila u naše mjere, prevela i štampala tako da nisam zapamtila odakle je tačno recept ali pošto sam dosta odstupila od originala nije baš ni bitno. U originalu se od začina koristi i cimet i allspice što kod mojih sigurno ne bi bilo dobro prihvaćeno a ni ja nešto nisam imala volje da probam gulaš sa cimetom tako da sam to u startu izbacila ali sam zato dodala svježu crvenu papriku koju obožavam u ovakvim jelima. Ako se jelo malo više zagusti dobije se nešto slično gulašu a ako se ostavi sa malo više čorbice onda je više kao neki paprikaš pa odatle i naziv gulaš paprikaš.


IMG_3325


Potrebno je

450-500 gr mesa za gulaš
4 krompira srednje veličine
2 glavice crvenog luka
1 velika svježa crvena paprika 
3-4 čena bijelog luka
začin C
biber
sjeckani peršun
lovor(po želji)


kuvar48


Crveni luk sitno nasjeckati pa popržiti na malo ulja da se zažuti. Kad se luk malo uprži dodati meso sjeckano na kocke pa sve još malo popržiti, dodati sjeckanu papriku, paradajz, začine i bijeli luk, kratko prodinstati, naliti vodom pa kuvati da meso bude skoro kuvano. Može se dodati i lovor 1-2 lista. Ja sam probala i sa lovorom i bez i obije varijante su fine.


IMG_3327


Pred kraj kuvanja dodati krompir isječen na krupnije kocke pa kuvati dok krompir ne bude fino kuvan a tečnost reducirana toliko da se napravi ili čorbica ili sos. Na kraju posuti sjeckanim peršunom. Nije potrebno da se jelo zaprži jer kad se krompir raskuva čorbica bude taman fino gusta ali je veoma važno da se izabere kvalitetan tj što bi kod nas rekli brašnjavi krompir.


IMG_3917


Nama ovo bude za dva dana pa ga ja obično kuvam uveče ali bez krompira i podijelim na pola pa onda narednog dana kad dođem sa posla samo dodam krompir. Ja obavezno napravim još i neku salaticu na pr od paprika, šopsku , zelenu salatu ili salatu od paradajza uz ovo jelo odlično idu i projice ili kukuruzni hleb.


IMG_3931

6 коментара:

  1. Predobro izgleda i mogu zamisliti kako je ukusan. Boja je divna.

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma, veoma ukusno. Isprobano i svi u kući oduševljeni. Hvala na receptu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na divnom komentaru! Ovo i ja bas volim ali klinci nisu bas odusevljeni pa ga rijetko pravim.

      Избриши
  3. Cao :) U kom momentu se dodaje paradajz pire?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo dodala sam u recept paradajz se dodaje sa paprikom i začinima kad se meso malo uprži pa se onda sve zajedno kuva.

      Избриши