субота, 23. септембар 2017.

Zapečeni šampinjoni


Ovaj recept ide u prilog tvrdnji da najbolji recepti nastaju sasvim slučajno jer je i on upravo tako nastao. Kad pravim pizzu obično mi ostane pola pakovanja šampinjona koji se poslije danima vuku po frižideru i obično nemam pojma kako da ih potrošim. Tako je bilo i sad. Imala sam šampinjone koje je trebalo hitno potrošiti a za ručak je bila gibanica sa blitvom. Palo mi je na pamet da filom za gibanicu napunim šampinjone a kako sam imala i malo slaninice u frižideru logično je bilo da i nju iskoristim. Tako su nastali ovi zaista izvrsni punjeni, zapečeni šampinjoni koji su prvi put nestali za tren. Od tada sam ih pravila jos par puta, izmjerila sam sastojke i sad je recept spreman i za objavljivanje. Ovi šampinjoni su idealni kao toplo predjelo ali se mogu poslužiti i uz meso sa roštilja kao prilog ili uz bareni pirinač kao glavno jelo. Prilično su jaki tako da ne treba pretjerivati sa količinom. Za nas dvoje je sasvim dovoljno pola pakovanja tako da je jedno pakovanje šampinjona od 300 gr dovoljno za četiri osobe. Ja sam isprobala i one tamnije i one obične šampinjone i po meni oni obični su bolji jer vjerovatno sadrže više vode pa kad se peku budu mekši i sočniji.


Zapečeni šampinjoni


300 gr šampinjona(1 pakovanje)
1 jaje
100 gr blitve
100 gr domaćeg bijelog sira
3-4 tanke šnite pančete


IMG_3004


Šampinjone oprati i odstraniti im peteljke . Peteljke sitno nasjeckati pa ih popržiti na malo ulja. Kada su pečurke pržene dodati im sitno nasjeckanu pančetu i još malo popržiti da pančeta zamiriše.


IMG_3000


Blitvu obariti i sitno nasjeckati. Jaje pomiješti sa izmrvljenim sirom, dodati blitvu i prohladjene pečurke i slaninu.



 

Dobijenim filom puniti šampinjone i to po jedu punu kašičicu u svaki šampinjon, složiti ih u pleh i peći oko 30 minuta na 200 C. Probati viljuškom jesu li šampinjoni pečeni.


IMG_2883

Нема коментара:

Постави коментар