недеља, 28. октобар 2012.

Tiramisu


Evo jedan remake. Ranije sam postavila recept za tiramisu sa malinama a sad evo isto to ali bez malina. Morala sam da postavim i ovu varijantu jer je recept odličan. Recept je tačno ono što sam ja očekivala od tiramisua i od kad sam ga probala ne pada mi na pamet da isprobam neki drugi recept za tiramisu. Za mene to je to jednostavno, brzo gotovo i savršeno. Recept naravno nije moj već od Omnie sa Coolinarike i hvala joj još jednom što ga je podijelila sa nama. Ima kod nje još puno dobrih recepata a nama je naročito drag njen recept za speculaas keksiće koji ja svake godine obavezno pravim a naročito oko praznika.





Potrebno je

4 jaja
150 gr prah šećera
500 gr mascarpone sira
250 ml nes kafe
carolans
2 velika pakovanja piškota(štarkove 210 gr)
gorki kakao





Napraviti jaču nes kafu i dodati u nju Carolans liker po ukusu.
Umutiti bjelanca u čvrst snijeg. Žumanca umutiti sa šećerom pa im dodati sir i sve dobro promutiti. Zatim dodati bjelanca i promutiti mikserom da se fino poveže. U dublji pleh slagati red piškota namočenih u rum, fil, ponovo složiti red namočenih piškota, fil, piškote, fil a odozgo posuti gorkim kakaom kroz cjediljku. Ukupno bude tri reda piškota i tri reda fila.




Ostaviti u frižider preko noći a sjutradan uživati.



3 коментара:

  1. Odličan jste, pravi i to sa Maskarponeom. Nisam ovaj liker probala ali sam dodavala Amareto. Nema osobe kojoj se ovo ne bi svidelo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Liker i ja slabo pijem ali je za namakanje bilo kakvih kolaca sa piskotama odlican. Desilo se da sam dobila na poklon dvije boce tako da imam zalihu

      Избриши
  2. Predivan je! Slično i ja pravim, ali improvizujem pa umesto maskarponea stavim neku rikotu ili slično. Naravno, nije to to, ali svejedno je super...

    ОдговориИзбриши