субота, 20. август 2016.

Semifreddo sa plazmom, malinama i bijelom čokoladom





Evo jedan fantastičan ljetnji desert koji sam naravno pronašla na Coolinarici. U originali je pravljen samo sa plazmom i bijelom čokoladom ali sam ja čim sam pročitala recept pomislila da bi se maline tu odlično uklopile i nisam pogriješila. Bez malina je ok ali sa malinama je mnogo više od toga. Svi koji su ga probali su bili oduševljeni i tražili su repete neki i više puta :-).
Po receptu kolač se čuva u zamrzivaču ali ja mislim da bi tako bio previše tvrd i leden tako da ga prije služenja ubacim u zamrzivač 2-3 sata. Tako se maline samo malo zamrznu a fil bude hladan ali ne tvrd. Meni ovakav najvbolje prija. Kolač može da se čuva i samo u frižideru i služi bez zamrzavanja jer nije previše mekan i može da se reže i bez zamrzavanja.


IMG_8375


Semifreddo sa plazmom, malinama i bijelom čokoladom

 

4 žumanca
4 kašike šećera
3-4 kesice vanile
200 gr bijele čokolade
150 gr plazma keksa
200 gr malina
500 ml biljne slatke pavlake

1 kesica šlag pjene


IMG_8374


Žumanca umutiti sa šećerom i vanilom pa skuvati na pari. U vreo fil dodati bijelu čokoladu, promiješati ga da se čokolada istopi pa ga ostaviti da se ohladi. U hladan fil dodati umućenu slatku pavlaku i podijeliti ga na dva dijela. Plazmu izmrviti oklagijom tako da ostanu krupniji komadi a 4 kašike odvojiti. Ostatak plazme dodati u jednu polovinu fila.


IMG_8354


Kalup obložiti kesom za zamrzivač ili providnom folijom, sipati 4 kašike izmrvljene plazme, pola žutog fila, pola malina, pola fila sa plazmom, žuti fil, maline, fil sa plazmom. Ostaviti 2-3 sata u zamrzivaču da se stegne pa prevrnuti na tanjir i ukrasiti umućenim šlagom. Služiti odmah a ostatak čuvati u zamrzivaču ili frižideru po želji.


8 коментара:

  1. Одговори
    1. Ja mlijecnu pavlaku nikad nisam uspjela da umutim cvrsto kao biljnu tako da se ne usudjujem da je koristim za ovakve poslastice jer se ovaj semifredo ne cuva u zamrzivacu a mislim da pi skroz pao ako bi se koristila mlijecna pavlaka.

      Избриши
  2. Pozdrav :) Da li je podjednako lepo i sa mlevenom plazmom?
    Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala ali mislim da nije. Ja se trudim da tako izlomim plazmu da ostanu komadi i bas mi odgovara sto ima tih komadica.

      Избриши
  3. Ja pravim isključivo sa mlečno pavlakom i bude fantastično. Pravila sam i sa crnom čokoladom i ne zna se koji je lepši.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago. Meni se cinilo da ce sa mlijecnom pavlakom biti redje ali dobro je znati da moze i tako jer je ukus sigurno ljepsi sa njom.

      Избриши