субота, 11. новембар 2017.

Cool chef za oktobar





Danas imam da podijelim sa vama jednu divnu vijest. Mnogi od vas koji me redovno prate znaju da sam prilično aktivna i na Coolinarici . Ove godine sam proslavila i jedan mali jubilej, 10 godina od kad sam se tamo registrovala, a sad sam proglašena i za Cool chefa za mjesec oktobar. Ne mogu ni da opišem koliko me ovoj događaj obradovao a još više me dotakao članak koji su objavili o meni kao i divni komentari i čestitke brojnih članica Coolinarike.
Kada sam se prije deset godina registrovala i napisala prvi recept nisam umjela da napravim ni deseti dio onoga što danas znam. Uz Coolinariku sam naučila toliko toga, pronašla recepte za jela koja su danas moji specijaliteti i stekla brojne virtuelne prijatelje. Mogu reći da je Coolinarika na mnogo načina obogatila moj život ali sam se i ja uvijek trudila da vratim istom mjerom. Želim da se na ovaj način još jednom zahvalim Coolinarici na izboru a ostalima na divnim čestitkama i željama.

7 коментара:

  1. Cestitam i ovdje, uzivaj, zasluzila si!!!Stotinu pozdrava saljem :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Ovo me bas obradovalo a tek svi oni divni komentari ispod clanka. Zaista sam ostala bez rijeci.

      Избриши
  2. Cestitam ti od srca! Upravo sa procitala clanak s uzivanjem. Zasluzeno!

    ОдговориИзбриши
  3. Pridružujem se čestitkama od srca! Samo da pitam gde se može naći recept za komisbrot koji se nestašno smeši sa slike. Preturam po Vašem blogu ali ne uspevam da ga pronađem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Hvala!Link za recept je u ovom postu http://kadjakuvam.blogspot.com/2013/04/remake-princes-krofne-i-kolac-od.html Kolač na svakoj slici malo drugačije izgleda u zavisnosti od toga šta od suvog voća sam koristila. Ako možete da nađete kandurane jagode obavezno ih stavite jer je sa njima najukusniji ali ih kod nas nema u zadnje vrijeme.

      Избриши