недеља, 18. јун 2017.

Svinjetina u saftu sa graškom


Evo i nešto sa graškom dok još ima svježeg graška na pijacama. Ja doduše obično koristim zamraznuti grašak jer sa svježim nikad nisam sigurna je li dovoljno mlad i šta ću na kraju od njega dobiti. Jelo je veoma ukusno i što je najvažnije može se pripremiti danas za sjutra a onda kad dođete sa posla samo na brzinu napravite pire. Uz neku supicu i salatu imaćete fantastičan ručak.




Svinjetina u saftu sa graškom


1 glavica crnog luka
3 čena bijelog luka
1 veća šargarepa
500 gr svinjetine rezane na kockice
1 pakovanje smrznutog graska
so
začin
biber
bosiljak
origano
100 ml pasiranog paradajza


IMG_1514


Luk sitno nasjeckati i prodinstati na malo ulja pa dodati meso i šargarepu i sve još malo propržiti, dodati  grašak pa naliti vodom i kuvati dok meso bude mekano. Ja ovo obično radim u ekspres loncu.


IMG_1516


Kad je meso kuvano dodati paradajz (ja koristim tomatello) i začine i sve još malo prokuvati da se zgusne i napravi saft. Služiti sa pire krompirom.

4 коментара:

  1. Анониман23. јун 2017. 00:10

    Divan je grašak u ovoj kombinaciji. Kad je mlad bude baš sladak, ja ga volim i jesti nekuvanog dok ga berem u bašti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj sa slike je iz kesice zamrznuti ali je isto odlican. Zavidim ti sto imas bastu i grasak u njoj.

      Избриши
  2. Evo ja sam danas pripremala ovo jelo prvi put s pire krompirom i mogu vam reć da su moji bili svi oduševljeni i zadovoljni.

    ОдговориИзбриши