четвртак, 22. август 2024.

Palačinke sa kobasicom, sirom i paprikom ili grčke palačinke

Na Lefkadi ima jedna palačinkarnica Creperie "Το Πέτρινο". Vidim da i nisu baš najbolje ocijenjeni na Tripadvisoru ali mogu vam reći da su palačinke koje prave u ovoj palačinkarnici bile tako ukusne da smo se mi baš bili navadili na njih. Naravno nisu bile jeftine pogotovo za naš džep ali su nam ipak ostale u divnom sjećanju. Kada  smo poslije pauze od dvije godne ponovo bili na Lefkadi odmah smo otišli na palačinke.Ja sam pokušala da objasnim šta od priloga hoćemo, misleći da nema potrebe mnogo objašnjavati jer su to njihove standardne palačinke, ali sam se neprijatno iznenadila onim sto smo dobili. Palačinke su bile izmđu ostalog punjene salatom i kuvanim jajima, što mi naravno nismo tražili, i nisu bile ni primaći onome što smo zapamtili. Par dana kasnije smo pokušali ponovo s tim što sam ja ovaj put detaljno objasnila šta hoću ali ni tada nismo bili zadovoljni tako da smo definitivno odustali od njih. Ja sam ipak uspjela da napravim dobru imitaciju onih palačinki koje su nas nekad oduševile i koje su zaista veoma ukusne i od tada ih često pravim u kućnoj varijanti. Ostavljam vam i recept i garantujem da ćete biti oduševljeni rezultatom ako se odlučite da ih isprobate. Jeste da oko njih ima malo više posla ali vjerujte mi na riječ svaki minut utrošenog vremena se isplati.




Palačinke sa kobasicom, sirom i paprikom


4 deblje palačinke
10 tanjih šnita kobasice(ja sam koristila izletničku salamu )
1 paprika(babura ili zelena šilja)
1 paradajz
12 šnita gaude
oko 100 gr feta sira(ja sam koristila grčki marke Dodoni i preporučila bih vam da obavezno koristite originalnu fetu jer je potpuno drugačija od domećih)
origano


IMG_1878


IMG_1880


IMG_3410


Ispeći deblje palačinke po vašem omiljenom receptu tako što ćete u smjesu za palačinke staviti pola količine tečnosti da se dobije veoma gusto tiijesto. Palačinke sa jedne strane ispecite potpuno a sa druge samo malo. Kada su sve palačinke gotove na isti tiganj staviti kobasicu isječenu na trake ili kockice i papriku isječenu na kockice pa pržiti da kobasica fino zamiriše a paprika se zapeče. Zatim dodati paradajz sječen na tanke šnite i sve još malo pržiti. Prženi fil odložiti na tanjir a u tiganj vratiti palačinku okrenutu na onu manje prženu stranu pa odozgo narendati 3 šnite gaude i kad se počne topiti pospite četvrtinom povrća, namrvite malo fete i pospite origanom. Palačinku, kad se fino zapece sa donje strane, preklopite na pola i odmah služiti. Ova količina je za četiri osobe jer su palačinke prilično jake ali i veoma ukusne. Ako volite po feti možete posuti i malo sjeckane ljute paprike a umjesto kobaice možete koristiti pancetu ili neku drugu mesnatu slaninu.


IMG_3419

Нема коментара:

Постави коментар