понедељак, 15. јул 2024.

Samoborski kotleti i sataraš

Kakve ja veze imam sa Samoborom? Pa nikakve :-). Nikad nisam bila ni blizu ali mi to ne smeta da pravim šnicle. Recept sam našla na Volim meso, isprobala i mnogo nam se dopao pa sam zbog toga odlučila da ga  objavim na blogu. U suštini to je nešto slično mojim lovačkim šniclama ali ipak nije potpuno isto a i recept za sataraš koji ide kao prilog je takodje odličan. Ja uz to napravim još i pire krompir jer obožavam kombinaciju pirea i sataraša. Naravno recept sam malo izmijenila jer šnicle dinstam u ekspres loncu tako da su uvijek veoma mekane i sočne a pored toga budu i brzo gotove.




Samoborski kotleti


600 gr svinjskog karea
ulje
2-3 čena bijelog luka
so
biber
začin C
kašičica gustina
peršun

Kotlete popržite na zagrijanom ulju da fino porumene sa svih strana, dodajte sitno nasjeckan bijeli luk, nalijte vidom i dinstajte u ekspres loncu oko 20 minuta. Kad meso omekša sos zgusnite gustinom razmućenim u malo vode, posolite, pobiberite, dodajte sitno sjeckani peršun i začin C po ukusu. Poslužite uz sataraš i pire krompir.


IMG_0241


Sataraš


1 galvica luka
2 veće paprike
3 paradajza srednej veličine
so
biber
ulje


IMG_0263


Luk nasjeckati na rebarca i popržiti na ulju da omekša, dodati paprike nasjeckane na kockice. Pržiti da paprike malo uvenu pa dodati nasjeckan paradajz, posoliti, pobiberiti i dinstati oko 20 min da se povrće fino ukuva. Ovo je polovina originalne količine ali je nama sasvim dovoljna uz meso i krompir a vi ako mislite da će vam biti malo možete napraviti duplo više kao što je u originalnom receptu.


IMG_0257


Нема коментара:

Постави коментар