среда, 13. децембар 2017.

Ćuftice u sosu


U ovo doba godine obično se objavljuju recepti za prazničnu trpezu. E ovaj moj je čista suprotnost, sasvim je običan i jednostavan ali nama omiljen. To je jedno od rijetkih jela koje mogu da napravim bez toga da neko tj. Lana gunđa. Sigurno se većina vas sjeća ovog jela iz vrtića ali sam ga ja isprobala mnogo kasnije kada sam upoznala mog dragog. Naravno odmah sam tražila recept i od tada je ovo jelo prilično često na našem stolu. Pravi se relativno jednostavno, ne može da omane a možete ga spremiti unaprijed za dva dana što je u današnje vrijeme velika prednost. Pored svega ovoga i djeca ga obično vole tako da je idealno za mamae sa malim gunđalima :-).




Ćuftice u sosu


500 gr mljevenog junećeg mesa
3 kašike prezle
1 jaje
malo sjeckanog peršuna
3-4 čena bijelog luka
1 glavica crnog luka
kašičica sode bikarbone
začin c
mljevena paprika
paradajz pire ili pasirani paradajz


IMG_2111


Od mesa, przle, jajeta, crnog sitno sjeckanog luka, 1 cena bijelog luka, 1 kašike začina c, bibera, sode i sjeckanog peršuna napraviti masu za ćufte. Da bi se masa fino povezala možete dodati i pra kašika hladne vode. Od dobijene smjese oblikovati okrugle ćuftice i prziti ih na ulju.


IMG_2137


Pržene ćufte izvaditi a u ulje staviti preostali bijeli luk da se malo isprži, dodati 1 kašiku u vrh punu brašna, paprike po ukusu i naliti vodom. Vratiti ćuftice u sos, dodati kašičicu paradajz pirea ili par kašika pasiranog paradajza(može i više ali je sos meni ukusniji ako ima više ukus na papriku a paradajz se dodaje samo da malo popravi ukus), malo začina c i bibera i sitno sjeckanog peršuna.


IMG_2143


Kuvati da sos dobije odgovarjuću gustinu i poslužiti sa krompir pireom

2 коментара:

  1. Zanima me koliko vremena se cufte prvo peku na ulju, a potom koliko vremena treba da se kuvaju da se dobije odgovarajuci sos. Hvala i pozdrav iz Beograda!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini sto kasnim sa odgovorom. Ovih dana sam stalno u nekoj trci pa nista ne stizem. Cuftice przis najvise to mozes a da ne zagore. Ja ih przim na tisoj vatri(4 od 6)i to u dubljem tiganju poklopljene. S vremena na vrijeme ih provjerim i okrecem na razne strane dok god sa svake strane ne budu fino przene. Vremenski je to mozda 20-30 min ali zapravo samo pazis da ne izgorei kad vidis da vec pocinju da se previse hvataju vadis ih. Sos kuvas jos jedno 10-20 min da se zgusne i poprimi ukus of cuftica. Ako ti i dalje nije sve jasno slobodno pitaj.

      Избриши