понедељак, 4. децембар 2017.

Lanin rođendan

Lanin rođendan smo proslavi odavno ali se u međuvremenu svašta izdešavalo tako da nisam stigla da objavim sličice sa rođendana. Ove godine smo rođendan slavili u kuglani ali je mama tj. ja kao i uvijek bila zadužena za tortu. Kako rastemo zahtjevi naravno postaju sve čudniji :-). Po svaku cijenu se mora biti originalan i torte sa Zvončicom, Hello Kitty ili bilo kakvim nježnim djetinjastim likom ne dolaze u obzir. Tako sam poslije kraćeg birkanja i traganja po internet dobila zahtjev da napravim Betgirl. Ja za pomenutu gospođicu nisam bilo do tad ni čula, a kamoli da sam znala kako izgleda, ali sam na internet našla par sličica i bacila se na posao. Rezultat je bila torta kojom sam veoma zadovoljna. Zapravo mislim da je to najbolja torta koju sam do sada napravila. Za Batgirl sam koristila kalup koji sam naručila sa Aliexpessa mada ni sa njim izrada lutke nije bila baš jednostavna. Za ovu priliku sam izabrala jednu of naših omiljenih torti samo sam ovaj put glazuru pomiješati sa par kašika fila i time sam premazala tortu koja se pokazala odlična za oblaganje fondanom.


IMG_6504


IMG_6499


IMG_6445


IMG_6410




Нема коментара:

Постави коментар