недеља, 28. јул 2019.

Pileća salata kao u McDonaldsu


Ljeto je u punom jeku i prilično je vruće pa pretpostavljam da mnogi od vas nisu zainteresovani za nekakvo ozbiljno kuvanje. Zbog toga vam danas pišem recept za jednu finu salatu koja je zapravo remake neke salate iz McDonaldsa a koja pored raznih vrsta salata i povrća sadrži i krutone i meso pa prema tome može pretstavljati kompletan lagani ručak. Ja sam recept za ovu salatu pronašla na Coolinarici i već na prvi pogled mi se učinio veoma interesantan pa sam odlučila da je isprobam i pored toga što baš nisam ljubitelj McDonaldsa. Salata je dobro prihvaćena i isprobana već nekoliko puta. Zbog toga sam na kraju odlučila da vam napišem i recept.



Pileća salata alla McDonald's


1 glavica iceberg salate
par listova crvenog radiča
1 paradajza
1 manja šargarepa
50 gr gaude ili malo parmezana

2 kašičica senfa
2 kašičice meda
1 kašičica sitno iseckanog crvenog luka
1,5 kašika balzamiko sirćeta
3 kašike ulja(maslinovo ili obično)
so
biber

4 kriške starog hleba
3 kašike ulja(maslinovo ili obično)
origano

500 gr pilećeg filea
1 jaje
brašno
prezle

100 ml tečnog jogurta 


IMG_5874


Po originalnom receptu hleb treba isjeckati na kockice, poprskati maslinovim uljem i staviti u pleh pa u rernu da se isuši i zapeče. Međutim ja krutone pravim tako što hleb ispečem u tosteru i isjeckam na kockice. Tako mi je i brže i jednostavnije a i rernu ne palim što je još jedan plus na ovim vrućinama.
Poleći file izrežite na šnicle, izlupajte ih, posolite i uvaljajte u brašno, jaja i prezle pa ispržite na ulju. Ja iz nekog razloga kad pravim ovakve šnicle nikad ne solim meso već malo više posolim umućeno jaje. Nemam pojma ima li to kakav uticaj na mekoću mesa ali je meni tako lakše. Pržene šnicle složite na salvete da upiju višak masnoće.


IMG_5888


Salatu izrežite na trakice, šargarepu narendajte na krupnije kao jabuke a paradajz izrežite na kockice. Pomiješajte senf, med, sjeckani luk, balzamiko sirće, ulje, so i biber i ovim prelivom prelijet salatu. Dodajte krutone i sir rendan na listiće, prelijet jogurtom(nije obavezno jer je salata ukusna i bez njega) i odozgo složite piletinu isječenu na trake.


IMG_5882

Нема коментара:

Постави коментар