понедељак, 19. јул 2021.

Nudle s povrćem i piletinom

Ne znam da li ste probali one kupovne nudle? Mi jesmo i baš su nam se svidjele a kod nas se rijetko desi da se neko jelo baš svima svidi. Međutim ne mogu reći da sam ja time zadovoljna jer sem što su nudle ukusne ne mislim da su baš zdrave. Zbog toga sam jedva dočekala da isprobam ovaj recept koji sam vidjela na blogu Milin kuvar. Tu su nudle spremljene sa puno različitog povrća tako da je to zaista jedan lagan i zdrav obrok koji se uz to i veoma brzo spremi. Mislim da je to zapravo njena varijanta yakisoba nudli. Ja sam recept još malo izmijenila i prilagodila našem ukusu. Iz recepta sam izbacila salatu, dodala šampinjone a od sosova koristim samo soja sos. Nije da ja nisam imala želju da probam i ostale sosove pa sam tako poslije prvog isprobavanja samo sa soja sosom kupila i ojster sos i čim sam ga probala znala sam da to nije za nas tako da je zavrsio u kanti za smeće a ja sam odlučila da nema potrebe da isprobavam više jer su ove nudle za mene baš onakve kakve treba da budu.




Nudle s povrćem i piletinom


1 poriluk( bijeli dio bez lisca)
2 čena bijelog luka
2 šargarepe
1/2 crvene paprike
1/2 zelene paprike
150 gr šampinjona
2 šake nasjeckanog kineskog kupusa
200 gr pilećeg bijelog mesa
4 kašike soja sosa
čili paprika
2 kašike ulja
biber
so
3-4 pakovanja nudli od 70 gr(ja koristim Indomie instant nudle) ili pakovanje od 200-250 gr nudli
1 dl vode
kašićica gustina


IMG_7818


Poriluk nasjeckati na kolutiće, šargarepu, papriku i kupus na tanke trakice, šampinjone takođe tanko narezati(ja ih narežem na rendi kao kad pravim pizzu), bijeli luk sitno nasjeckati a piletinu isjeckati na komadiće. Dobro zagrijati ulje pa dodati poriluk i bijeli luk i kratko propržiti zatim dodati šargarepu i još malo pržiti a onda redom dodavati papriku, šampinjone i na kraju kupus. Paziti da ne prepržite povrće. Kada je povrće gotovo skloniti ga na tanjir a u isti tiganj dodati meso i pržiti da porumeni pa mu dodati povrće, so i biber. Pažljivo soliti jer je soja sos dosta slan.


IMG_7817


Nudle kuvati oko 2 min u ključaloj vodi da ostanu malo tvrdje. Ja koristim Indomie instant nudle mada sam isprobala i House of asia nudle. Ove druge su malo čvršće ali su meni instant nudle ukusnije samo što morate paziti da ih ne prekuvate jer su veoma nježne. Prah koji dodje uz nudle se ne koristi tako da ga slobodno možete baciti. Jedino možete iskoristiti čili (on je u onoj manjoj kesici) ali njega pažljivo dodajte jer je veoma ljut. Gustin rastvoriti u vodi. Prženom povrću dodati nudle i soja sos pa sve fino promiješati i naliti vodom u kojoj je rastvoren gustin. Propržiti sasavim kratko da se sve poveže i odmah služiti.


IMG_7825

Нема коментара:

Постави коментар