недеља, 17. јануар 2021.

Zapečene sarme




Ovo je više ideja nego recept, jar se podrazumijeva da imate već skuvane sarme, ali mislim da to u ovo doba godine nije neki problem. Na ovu ideju sam došla kada sam nedavno kod Maje vidjela recept za pečene sarme. To me je inspirisalo da ove moje obične kuvane sarmice zapečem u rerni i mogu vam reći da smo bili veoma zadovoljni rezultatom pa sam zbog toga odlučila da ovu ideju podijelim sa vama. 


IMG_9226


Dakle ako već imate sarmu koju treba podgrijati možete je zapeću u rerni i poslužiti na sasvim nov i interesantan način. Najbolje bi bilo da sarmu složite u neki pekač poput ovog na mojim slikama, nalijete sasvim malo vode i ubacite u rernu zagrijanu na 250C. Sarme treba da se peku oko 30 minuta dok ne dobiju finu rumenu boju. Uz neki fin hleb i kisele paprike biće to odličan ručak a vi ćete se osjećati kao da ste u najboljem etno restoranu.


IMG_9230


Recept za sarmu je već odavno na blogu u slučaju da nemate neki vaš porodični, dobro isproban recept pa vam preostaje samo da zavrnete rukave i bacite se na posao :-).


IMG_9221

Нема коментара:

Постави коментар