субота, 22. јул 2017.

Žabljak 2017


Evo i ove godine smo praznike proveli na Žabljaku. To polako prerasta u tradiciju kod nas a kako i ne bi kad nam je svake godine sve bolje i bolje. Prošle godine smo izabrali Žabljak zbog toga što je Vule bio mali da pješači oko Biogradskog jezera a preveliki da ga nosimo. Tako je izbor pao na Crno jezero jer do njega postoji put po kome može da se gura bicikl. Ove godine je Vule malo veći i mogao je i sam da šeta tako da smo šetali do jezera ali i po šumi, brali divlje jagode, vrganj, predivno cvijeće kojeg na durmitorskim livadama ima u izobilju, prošetali i do Zminičkog jezera i sve u svemu odlično smo se proveli. Durmitor je i u ovo doba godine zelen tako da ja još uvijek ne mogu da se naviknem na žutu i prašnjavu Podgoricu mada smo već par dana tu. Za vas evo i par sličica da bar malo osjetite o čemu pričam. Slike sa Žabljaka od prošle godine možete vidjeti ovdje a ovo je Crno jezero u jesen.


IMG_3364


IMG_3368




IMG_3504


IMG_3498


IMG_3607


IMG_3612


IMG_3683


IMG_3640


IMG_3654


IMG_3651


IMG_3629


IMG_3485


IMG_3410


IMG_3386


IMG_3374


IMG_3349

6 коментара:

  1. Bila sam nekoliko puta, čak sam i budućeg muža upoznala na Žabljaku :) Eto, slučaj je hteo da se nas dvoje tamo sretnemo jednog julskog dana, iako smo oboje Beogradjani :) Čudni su putevi gospodnji, štono kažu :) Posle su mog muža drugari zafrkavali "jesmo li ti rekli da ne šetaš pored Crnog jezera" :))

    Priroda je divna, slike su divne, baš ti je lepa tema :)



    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divan je Zabljak! Ja jos uvijek ne mogu da se priviknem na suvu i zutu Podgoricu poslije divnih bujnih livada punih cvijeca. Mislim da nikad prije nisam vidjela toliko razlicitih vrsta cvijeca na istoj livadi. Dobro je sto vas bas za Zabljak vezuju tako fine uspomene. Tako uvijek imate izgovor da odete tamo na par dana.

      Избриши
  2. Prelijepa priroda i fotografije. Izgleda kao pravo mjesto za odmor. Djecica su preslatka i cini mi se da je Vule juce rodjen, leti vrijeme! Zelim ti ugodno ljeto!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah zacas odrastu. Cini mi se da je juce bio mala vekna a sad ga vec stici ne mozemo. Al eto tjesim se da ima to i svojih prednosti jer nema vise pelena i drugih bebecih stvari.

      Избриши
  3. Prelepo izgleda, i ja sam ovog leta more zamenila planinom...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nama je more u komsiluku tako da idemo jednom ili dva puta nedeljno ali na planinu ne mozemo bas tako cesto. Zato svake godine idemo na par dana na Zabljak ili u Kolasin da se malo odmorimo od vrucine i nagledamo zelenila.

      Избриши