субота, 10. фебруар 2018.

Američke krofnice


Počela je sezona karnevala i svuda se prave krofne, fritule, kroštule i ostale pržene đakonije pa sam i ja riješila da sledeći recept bude u tom duhu. Ovo je recept za šuplje krofnice veoma slične krofnicama koje se kod nas prodaju na plaži. Mislim da su svi koji su nekad bili na plaži kod nas u CG probali ove fine krofnice prelivene čokoladom ili prelivom na bazi eurokrema. Ja sam nedavno u jednoj prodavnici naišla na lijevak kojim se istiskuju ovakve krofnice i naravno morala sam odmah da ga isprobam. Recept sam pronašla na Coolinarici kod KatarineNaskove i sudeći po tome kako smo ih pojeli zadovoljio je naše prilično visoke kriterijume i dobio odobrenje da uđe u stalnu upotrebu. Krofnice sam posipala šećerom u prahu i vanilom a kao preliv sam koristila istopljeni eurokrem koji sam zagrijala u mikrotalasnoj sa malo mlijeka. Pravljene su oko Nove godine ali evo tek sad su došle na red za objavljivanje.




Američke krofnice


300 gr brašna
300 ml mlijeka
1 jaje
1 kašičica šećera
1/4 kašičice soli
40 gr svježeg kvasca


IMG_8028


Kvasac pomiješati sa mlakim mlijekom i šećerom, dodati brašno i so pa sve dobro umutiti mikserom. Ostaviti tijesto da naraste. Naraslo tijesto sipati u aparat za krofnice pa istiskivati krofnice u vrelo ulje. Pržiti 7-8 sekundi sa jedne strane pa okrenuti na drugu stranu da se uhvate i sa druge strane da ne upiju ulje. Onda ponovo okrenuti da dobiju boju sa obije strane. Pržene krofnice vaditi na papir da se ocijede od masnoće, posipati šećerom u prahu i vanilom. Možete istopiti i nekoliko kašika eurokrema sa malo mlijeka pa ovim prelivom preliti krofnice.


IMG_8019


Нема коментара:

Постави коментар