недеља, 25. фебруар 2018.

Štrudla od kora sa makom


Evo jedna fina štrudla koja je sasvim neplanirano došla na red za objavljivanje. Recept za štrudlu je sa Coolinarike od Jeke i već duže vrijeme čeka da bude isproban. Juče je konačno došao na red jer sam imala nekoliko kora koje su mi ostale kad sam pravila pitu i bilo je već krajnje vrijeme da ih iskoristim. Kako sam imala samo četiri kore napravila sam samo četvrtinu preliva tako da je moja štrudla možda malo tanja od one na Jekinoj slici ali je zato veoma sočna i ukusna. Jeka inače ima još puno dobrih recepata na Coolinarici a u međuvremenu je počela da piše i blog Jekin kapric. Mjere u receptu su za jednu štrudlu. Štrudla se može praviti i sa orasima, rogačem, jabukama, višnjama, borovnicama ili nekim drugim voćem po vašoj želji i fantasticna je i sjutradan pod uslovom da nesto ostane.




Štrudla od kora sa makom


4 kore 
1 jaje
100 ml secera
100 ml jogurta
100 ml griza
 25 ml ulja
1/2 kašičice praška za pecivo

100 gr maka
100 gr šećera
kesica vanile
malo narendane korice limuna
kockica putera

prah šećer
vanilla


IMG_9626


Jaje umutit mikserom, dodati mu šećer, vanilu, jogurt, ulje, griz i prašak za pecivo pa ostaviti preliv da odstoji jedno 20 minuta. Tokom stajanja griz će malo da nabubri pa će preliv biti manje tečan i manje će se razlivati kada budete mazali štrudlu. Mak prokuvajte sa šećerom i vanilom dodajući mlijeko da se dobije fil koji fino može da se razmazuje. Skuvanom filu dodati puter i limunovu koricu. Svaku koru premažite sa dvije tri pune kašike preliva a po zadnjoj kori premažite fil i uvijte štrudlu. Prebacite je na pleh obložen papirom za pečenje i spolja premažite sa malo preliva koji će kad se ispeče napraviti divnu krckavu koricu. Pecite na 200 C da fino porumeni. Kad se malo prohladi pospite prah šećerom i vanilom i uživajte.


IMG_9624



Нема коментара:

Постави коментар