среда, 30. мај 2018.

Neka moja carbonara


Ako ovo pročita neki Italian ima da mi očita lekciju jer ova moja carbonara nema mnogo veze sa originalnim receptom. Ovo je recept koji sam ja smislila u doba kada recepti na internet nisu bili baš tako dostupni a ni restorana sa italijanskom hranom nije bilo baš puno kod nas. U to doba se otvorio jedan novi restorančić koji je u ponudi imao carbonaru. Ovo jelo je brzo postalo hit kod mojih kolega tako da su svi pricali o njemu. Mi u to vrijeme još nismo koristili parmezan pa sam ja smućkala nešto što je trebalo da podsjeća na tu carbonaru koju usput nisam bila ni probala. Međutim moj eksperiment se pokazao kao pun pogodak pa sam ga od tada pravila s vremena na vrijeme. Još davno sam recept objavila na Coolinarici  i tamo su komentari bili veoma pozitivni tako da sam na kraju riješila da ga i ovdje napišem.




Carbonara


150 gr pancete
2 dl kisele pavlake sa 12% mlijecne masti
2 dl pavlake za kuvanje
3 žumanca
150 gr gaude
so
biber
sjeckan peršun

300 gr makarona ili špageta


IMG_3927


Pančetu narezati na kockice. Ja obično kupim onu vakumiranu koja je već narezana na šnite pa je još narežem na kockice. Kratko je popržiti bez dodavanja ulja. Odvojiti malo pancete za dekoraciju. Pavlaku za kuvanje, kiselu pavlaku i žumanca umutiti mikserom da se masa bude jednolična pa je dodati pančeti i kratko prokuvati. Dodati rendani sir i kuvati još toliko da se sir istopi. Pobiberiti i posoliti ako je potrebno.


IMG_3902


Makarone skuvati da budu al dente pa ih preliti pripremljenim sosom. Odozgo posuti prženom pančetom i sjeckanim peršunom. Ovo je jelo veoma jako i količina u receptu je sasvim dovoljna za četiri osobe.

Нема коментара:

Постави коментар