недеља, 10. новембар 2019.

Tinejdžer


Konačno u kući imamo tinejdžera. Mislim, nije da mi to nismo osjećali već neko vrijeme ali eto sad je to i zvanično jer je Lana proslavila trinaesti rodjendan i tako i zvanično postala tinejdžer. Rođendan je, po njenoj želji, slavila kući. Pozvala je svega nekoliko najboljih drugarica i mogu samo reći da sam veoma zadovoljna što se druži sa tako divnim mladim djevojkama. Drugarice su joj priredile i jedno zaista lijepo iznenađenje tako da je ovaj rođendan bio po svemu poseban.




Ja sam se kao i uvijek potrudila da ih fino ugostim pa sam napravila mini pizze, čokoladne wafle, tortu a bilo je tu još i kokica i raznih grickalica. Ove godine Lana se odlučila za skroz drugačiju, ozbiljniju tortu a ja sam baš uživala praveći je jer sam konačno dobila zahtjev da napravim tortu po mom meraku.


IMG_1572


Pravila sam onu našu omiljenu tortu koja je imitacija doboš torte a oblagala sam je Minjinim fondanom. Cvjetovi su napravljeni od kupovnog fondana koji se pokazao bolji za njihovu izradu. Wafle sam pravila po mom standardnom receptu samo što sam jedan dio brašna zamijenila kakaom a kako su se pojeli za tren planiram da i njima posvetim jedan odvojeni post. Za sad evo par slika torte i slavljenice.


IMG_1621

2 коментара: