недеља, 23. фебруар 2020.

Mirisni mramorni kolač


Ovaj kolač sam još prije više od godinu dana odlučila da isprobam u okviru kuvanja za tadašnju Cool šeficu Ivanu. Međutim nisam stigla da ga isprobam na vrijeme. Vjerovatno bi i odustala od isprobavanja da nisam na Coolinarici vidjela Sibinkinu sliku koja me je uvjerila da je ovo zaista jedan jednostavan ali odličan kolač. Poslije isprobavanja recepta mogu da potvrdim da je kolač divan, mirisan i ukusan, idealan za doručak ili večeru uz čašu mlijeka, a mi takve kolače posebno volimo. Naravno ja sam odmah napravila duplu mjeru pa vam tako i pišem recept.



Mirisni mramorni kolač


6 jaja
140 gr šećera
2 kesice vanilinog šećera
200 gr brašna
1 dl ulja
1 dl cijeđenog soka od pomorandže(1 sočnija pomorandža)
rendana kora limuna i pomorandže
kesica praška za pecivo
2 kašike kaka


IMG_3941


Umutiti bjelanca u čvrst snijeg. Posebno umutiti žumanca sa šećerom i vanilom pa im dodati nacijeđen sok, ulje, brašno i prašak za pecivo i sve dobro promutiti mikserom. Zatim polako dodati u umućen snijeg od bjelanaca i sve lagano promiješati kašikom. Dodati i rendanu koru limuna i pomorandže. Odvojiti jedan dio tjesta pa mu dodati dvije kašike prosijanog kakaa i promiješati.


IMG_3925


U duguljasti kalup(30x11cm) sipati naizmjenično žuto i tamno tijesto. Ja sam samo ulila žuto tijesto pa sam onda u sredinu po dužini kalupa sipala tamno. Peći 40-50 minuta na 180 C. Ako kolač počne da tamni pokriti salvetom. Isprobati čačkalicom da li je kolač pečen. Prohladiti ga i uživati uz čašu mlijeka ili soka.


IMG_3904

Нема коментара:

Постави коментар