среда, 27. април 2022.

Najmekše zapletene pogačice

Za mene peciva nikad dosta i koliko god dobrih recepata da imam uvijek ću rado isprobati još neki. Tako je bilo i sa ovim zapletenim pogačicama. Na recept sam naišla na jednom divnom blogu koji uvijek rado čitam. Radi se o blogu So i biber koji piše jedna Ivana iz Baltimora. Tamo ćete naći puno dobrih recepata ali i puno interesantnih postova o Americi, njenim stanovnicima, tradiciji i još mnogo toga. U svakom slučaju to je blog koji vrijedi pratiti.
A sad malo o pogačicama. Mislim da je to možda najmekše pecivo koje sam ja pravila a pored toga veoma su ukusne i dekorativne. Tijesto možete umijesiti samo sa bijelim brašnom ali možete dodati i malo mekinja ili ražanog brašna što ja obično radim. Možete ih posuti sjemenkama po želji. Ja obično dio napravim bez posipa, dio pospem susamom a dio makom. Odlične su za doručak ili večeru uz razne vrste namaza, suvo meso, sir ili kajmak, džem...




Zapletene pogačice


100 ml mlijeka
100 ml jogurta
20 gr kvasca
30 gr putera
30 ml ulja
1 umuceno jaje(pola ide u tijesto a pola za premazivanje)
kašika šećera
kašičica soli
325 gr brašna ili po potrebi da se dobije mekano tijesto
razne slemenke za posipanje


IMG_1491


Umijesiti tijesto od svih sasatojaka pa ga ostaviti da naraste.Naraslo tijesto podijeliti na 8 djelova. Svaki dio valjati u traku pa vezati svaku traku u labav čvor i uplesti krajeve oko dobijenog prstena da se dobije oblik kao na slici. Postupak motanja možete vidjeti ovdje.


IMG_1165


IMG_1171


Pogačice složiti u pleh i ostaviti da narastu oko 1h pa ih premazati jajetom i posuti sjemenkama. Peci na 250C da porumene. U ove na slici je dodato malo mekinja pa su zato malo tamnije ali su i pored toga veoma meke i ukusne.


IMG_1496



Нема коментара:

Постави коментар