уторак, 11. фебруар 2014.

Podvarak sa piletinom

Moj muž toliko voli podvarak da slobodno mogu reći da mu je to jedno od omiljenih jela. U njegovoj porodici se uvijek kiselio kupus, sušilo meso, pravile domaće kobasice. Na suprot tome kod nas se pdvarak nikako nije spremao tako da ja nisam imala od koga da naučim da ga pravim i kad sam konačno riješila da pokušam internet je bio izvor recepta. Ja sam se odlučila za ovu light varijantu mada sam zamoljena da sledeći put stavim i neke kobasice ili suvo meso. Originalni recept je naravno sa Coolinarike.





Potrebno je



jedna manja glavica kiselog kupusa(oko 1 kg)
2 bataka
1 velika glavica crnog luka
3 čena bijelog luka
nekoliko šnita dimljene slanine
1-2 kašike masti
malo slatke mljevene paprike
biber
list lovora


IMG_1386


Mast otopiti pa joj dodati nasjeckan luk i pržiti da luk postane staklast. Kupus tanko narezati i dobro isprati a ako je veoam slan može se ostaviti i par sati u vodi da se malo rasoli.
Kad se luk isprži dodati mu sjeckanu slaninu, kratko propržiti da zamiriše pa dodati kupus i još malo pržiti. Zatim naliti vodom, dodati lovor, papriku i biber i kuvati dok kupus omekša. Ja ovo radim u ekspres loncu.
Dok se kupus kuva batake posoliti, preliti sa malo ulja i vode i staviti u rernu koja je zagrinjana na 270C da porumene i dobiju koricu sa obije strane. Kad se kupus skuva dodati i njega u pleh, pokriti folijom i ostaviti jedno 40 min do 1 h dok meso fino omekša a zatim skinuti foliju i još malo zapeči.


IMG_1398


Poslužiti uz domaći hleb ili kukuruzni hleb i salatu i uživati.

4 коментара:

  1. Kod nas je takodje podvarak omiljeno jelo, bilo slatki bilo kiseli! I naravno, najlepši je sa suvim mesom, odmah zatim sa piletinom. Kod nas se podvarak kuva da bude masan, crven, jako začinjen i tako ga svi volimo. Kažu da je i sa ćuretinom odličan, to još nisam probala ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, kako fino izgleda, omiljeno zimsko jelo, a ti si ga fino pripremila.:) Kod nas se isto dodaje mlevena paprika, da bude crven, a stavljam jos i kasicicu kima i vrlo malo pirinca....sa butkicom ili piletinom je odlican.:))

    ОдговориИзбриши
  3. Podvarak je lep i sa piletinom i sa ćuretinom, i sa svinjskim mesom. Pošto spada u jaka i teška jela, a obožavam ga, uz podvarak obavezno spremim pire krompir ili palentu kao prilog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa curetinom jos nisam pravila jer mm nesto nece da je jede mada pretpostavljam da mora biti ukusno a meni je najljepse sa svinjetinom a ovo sa piletinom je kao neka light varijanta

      Избриши