недеља, 11. август 2013.

Rođendan i cupcakes sa malinama

Juče je mom dragom bio rođendan i mi smo ga kao i svake godine proslavila sa rodbinom i prijateljima. Ja sam naravno kao i uvijek napravila njegovu omiljenu čokoladnu tortu. Kad imamo neko slavlje volim da napravim bar dvije vrste kolača na pr jedan voćni a drugi čokoladni tako da bude za svakog po nešto. Ove godine sam uz tortu napravila i cupcakes sa malinam. To je jedan od kolača koje ja najviše volim a i svi ostali koji su ga probali su ga veoma pozitivno ocijenili. Jedno vrijeme je čak bila potjera za mnom na poslu da bih koleginicama napisala recept. Kolač sam sklopila od mog voćnog kolača i fila za beze korpice.


IMG_9840



Potrebno je


6jaja+ 2 žumanca
18 kašika šećera
18 kašika ulja
18 kašika mlijeka
18 kašika brašna
2 kesice praška za pecivo

8 žumanaca
6 kašika šećera
100-120 gr putera
3-4 kesice vanile
 200 ml  umućene pavlake za šlag
200 gr bijele čokolade(Milka)

300 gr malina
3 šlaga


IMG_9833


Umutiti bjelanca u čvrst snijeg. Umutiti žumanca sa šećerom, dodati mlijeko, ulje i brašno pomiješano sa praškom za pecivo pa umutiti mikserom, dodati snijeg od bjelanaca i promiješati kašikom da se sjedini.
Peći u plehu za muffine u koji treba staviti i papirne korpice. Korpice puniti skoro do vrha (oko 1/2 cm nize od ivice papirne korpice) da bi tijesto imalo potrebnu visinu i peći na 200C dok porumeni.Od ove količine bude oko 33-36 komada zavisi kako punite korpice.


IMG_9848

Ostaviti tijesto da se dobro ohladi pa ga nožem izdubiti. Skuvati žumanca sa šećerom i vanilom i u vruće dodati čokoladu isjeckanu na kockice , promiješati da se čokolada istopi pa kad se prohladi dodati i umućen puter i umućenu slatku pavlaku i sve dobro promiješati. U svaki kolač staviti po 1-2 maline i puniti filom. Odozgo ukrasiti umućenim šlagom i malinama i ostaviti da prenoći u frižideru pa služiti. Ja sam ovaj put dio šlaga obojala jestivom zelenom bojom i napravila ukrasne listiće.


IMG_9877

IMG_9857

6 коментара:

  1. Svidja mi se i ona tortica, a i mafini! Srećan rodjendan dragom!

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan rodjendanko, verujem da su gosti uzivali, tortica izgleda prefino a korpice sa malinama su me odusevile!:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Sa zakasnjenjem sretan rodjendan dragom i ovo zaista predivno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
  4. Irena, ti si jedna dobra, vrsna, kuharica. Zaista me stalno, ali stalno, odusevljavas svojim receptima. Sve sto stavis zelim da skuham...pozdravi iz Amerike (PS sretan rodjendan suprugu i sve najbolje)

    ОдговориИзбриши