недеља, 7. октобар 2018.

Vuletov 4. rođendan


Vule je proslavio 4. rođendan a meni se čini da je još juče bio beba. Sad već i on za sebe kaže da je odrastao. Kako vrijeme leti. U vrtiću su ga prebacili u stariju grupu pa se malo uozbiljio jer se tamo od njih svašta novo očekuje. Počeo je da trenira karate, uči engleski… Pravi je momak moj Vule. A da vidite kako je bio zadovoljan kad je vidio rođendansku tortu. Ja sam sama izabrala šta ću da mu pravim. Nekoliko dana prije rođendana sam napravila figuricu od fondana da bi mogla da se osuši a moj mali inspektor je nekako na računaru pronašao slike koje sam ja gledala dok sam pravila figuricu i naravno odmah je tražio da mu napravim takvu tortu. Na sreću pokazalo se da je moj izbor bio pun pogodak :-). Sledeće godine ću ga pustiti da sam izabere šta ću da mu pravim. Ipak je on sada veliki momak i tačno zna šta hoće.




A sad malo o samoj torti. Ovaj put sam se odlučila da pravim jednu od naših omiljenih torti koja se pokazala veoma pogodna za oblaganje fondanom. Pekla sam je u kalupu prečnika 22 cm. Ispekla sam sedam kora od po dva jajeta i naptavila jednu i po mjeru fila. Par kašika fila sam pomiješala sa 100 gr čokolade za jelo i kuvanje i time sam premazala tortu spolja. Za oblaganje sam koristila Minjin fondan a za figurice kupovni. Na kraju evo i par slika za vas.


IMG_8513


IMG_8549


IMG_8545

Нема коментара:

Постави коментар