субота, 19. децембар 2020.

Još jedan rođendan

Laninim rođendanom se završila sezona rođendana za ovu godinu. Kod nas kad počnu rođendani svakog mjeseca imamo po jedan od avgusta do novembra. Ove godine smo rođendan slavili kod kuće i to vrlo skromno u skladu sa trenutnom situacijom ali je ipak tu bila torta i još par đakonija kojima smo poslužili naše drage goste. Tortu sam pravila po jednom od naših omiljenih recepata a obložila sam je fondanom pravljnim po Minjinom receptu koji se meni odlično pokazao za oblaganje torti. Ukrase ipak obično pravim od kupovnog fondana jer se lakše oblikuje. Pored torte pravila sam i mini pizze i američke krofne. Mini pizze sam pravila po mom standardnom receptu za tijesto samo što sam tijesto podijelila na 10 djelova, oblikovala loptice i ostavila ih da malo narastu u plehu. Zatim sam ih oblikovala u pizze, filovala i pekla. Mini pizze su veoma pogodne kao posulženje za rođendane i dječija slavlja. Em ih svi vole em se tijesto mijesi dan ranije pa ih onda samo ispečete tako da oko njih nema puno posla. Krofne se takođe mijese unaprijed ali sam njih pržila neposredno prije nego što su gosti stigli da bi bile svježe. Pravila sam ih po receptu koji je već odavno na blogu i prelivala glazurom od bijele čokolade. Dio glazure sam obojala plavom bojom da se slažu sa tortom koja je takodje bila plavo bijela.




IMG_7815


IMG_7888


IMG_7836


IMG_7808

Нема коментара:

Постави коментар