субота, 9. март 2013.

8. mart


Ne znam kako je kod vas ali ja 8. mart obavezno slavim a kako sam ja od onih koji više vole da dočekuju goste nego da idu u goste uvijek se kod nas okupe oni najbliži da se malo počastimo i družimo. Pošto je to ipak moj praznik onda sam ja ove godine pravila ono što ja volim mada se ni gosti nisu bunili. Ove godine smo se častili paris-brest kolačem i kolačem od bjelanaca koji mi je dobro došao da potrošim bjelanca koja preostanu od pravljenja fila.


IMG_5637 by irenalana


IMG_5656 by irenalana


IMG_5659 by irenalana


IMG_5634 by irenalana



IMG_5676 by irenalana


IMG_5684 by irenalana


IMG_5678 by irenalana

Srećan vam 8. mart!

1 коментар:

  1. Ovo je stvarno prekrasno. Ne znam sta bih izabrala. Nadam se da si provela lijep dan sa svojim gostima. Fotografije su ti odlicne.

    ОдговориИзбриши