субота, 18. март 2017.

Ta divna coleslaw salata


Coleslaw salata je za mene bila pravo otkriće a recept sam naravno pronašla na internetu tj smućkala od par recepata koje sam pronašla. Salata je zaista veoma ukusna i fino se slaže uz roštilj i pečenje tako da je idealna kako za praznike tako i da se ponese na neko roštiljanje u prirodi. Može da stoji par sati tako da je slobodno možete pripremiti i unaprijed. Meni je ona dovoljna i sama i što bi rekao moj dragi nekako vuče da jedete još. Ovaj put sam je pravila kao prilog uz pulld pork ali ovo jelo i nije baš opravdalo moja očekivanja tako da objavljujem samo moj više puta isprobani recept za salatu.




Coleslaw


600 gr kupusa
200 gr šargarepe
2 mlada luka
majonez
1 čaša kisele pavlake(1.8 dl)
kašičica senfa
sirće
so
biber


IMG_0624


Kupus narezati kao za salatu, šargarepu narendati na krupnije a mladi luk isjeckati pa sve promiješati, posoliti i pobiberiti. Ako vam je kupus veoma sočan možete ga ostaviti oko 30 min u frižideru da pusti sok koji onda treba procijediti. Dodati čašu pavlake. Ja koristim zelenu moja kravica pavlaku sa 12% mliječne masti. Majoneza dodati po ukusu da salata bude kremasta. Ja obično napravim domaći majonez od jednog jajeta i nikad ne dodam cijelu količinu.


IMG_0654


Salatu ostavite jedno sat vremena u frižideru da se ohladi prije služenja. Odlično se slaže sa roštiljem i pečenim i prženim mesom,mada je meni fantasticna i sama. Sa njom možete napraviti i sendviče od na pr. malo pršute, sira i nekih finih mekanih lepinjica.
Zaboravih da napomenem da se za ovu slatu može koristiti i mješavina crvenog i običnog kupusa. Ja je još nisam tako pravila ali fino izgleda kad je šarena a i crveni kupus je veoma zdrav pa cu sigurno jednom i to isprobati.


IMG_0655

1 коментар:

  1. Анониман22. март 2017. 10:54

    Super je coleslaw salatica , obožavamsve sa kupusom, ja bih ovo smazala začas :)

    ОдговориИзбриши