недеља, 29. јул 2018.

Wafli


Još prije nego što smo pošli na godišnji odmor objavila sam na Instagramu pat slika waffla. Neki od vas su tražili i recept ali mi se nikako nije pisao dok sam bila na odmoru. E sad kad sam se vratila, sredila utiske i počela da radim red je da napišem recept. Na Lefkadi smo između ostalog probali i njihove waffle. Ja sam još tada konstatovala da u poređenju sa njima ovi moji uopšte nisu loši i svakako zaslužuju da budu objavljeni. Pored toga moji klinci ih veoma rado jedu a prave se prilično brzo i lako. Mi ih najčešće jedemo premazane eurokremom ili džemom ali ih možete poslužiti i sa šlagom, sladoledom, voćem, prelivene medom ili čokoladnim prelivom. Recept je kombinacija nekoliko recepata sa internete. Ja sam neko vrijeme eksperimentisala mijenjajući količinu mlijeka da bi dobila mekane waffle koji se ne mijenjaju ni kad se ohlade.




Waffli


2 jajeta
2 šolje brašna
1 1/2 šolja mlijeka
1/3 šolje ulja
1/4 šolje šećera
1 kesica praška za pecivo
1 kesica vanil šećera
prstohvat soli

mješavina istopljenog putera i ulja za premazivanje aparata(oko 20 gr putera i još toliko ulja)


IMG_6452


Bjelanca umutiti u čvrst snijeg. Žumanca umutiti sa šećerom i vanilom, dodati im ulje , mlijeko, so i brašno pomiješano sa praškom za pecivo pa sve dobro promutit mikserom. Na kraju kašikom dodati snijeg od bjelanaca i lagano promiješati da se smjesa poveže. Šolja koju sam koristila za mjerenje je zapremine 2.4 dl. To je zapravo set mjerica od 1/4, 1/3, 1/2 i 1 šolje.


IMG_4428


Zagrijani aparat za waffle premazivati mješavinom istopljenog putera i ulja pa sipti tijesto. Za jedan waffl potrebno je oko 1/2 šolje tijesta. Peći da fino porumene jer ako waffle izvadite dok su još žuti neće biti fino krckavi i stajanjem će im se malo pokvariti oblik tj malo će se slegnuti. Možete ih služiti sa eurokremom, džemom, sladoledom, voćem, voćnim prelivom ….


IMG_4430

Нема коментара:

Постави коментар