недеља, 4. новембар 2018.

Šareni slani rolat


Počelo je vrijeme slava pa je i najnoviji post u tom duhu. Danas vam pišem recept za jedan dekorativan ali i veoma ukuasn rolat koji je idealan za svečanu trpezu. Recept sam pronašla na Coolinarici mada sam ga poprilično izmijenila. Zapravo sam samo koru napravila po receptu a filovala sam je mojim filom za slanu tortu. Pravila sam ga dva puta u zadnjih desetak dana što vam govori dosta o tome koliko nam se ovaj rolat svidio. Prvi put sam ga pravila za moj rođendan a kako je dobro prošao napravila sam ga i za kolege sa posla. Svi su ga veoma dobro ocijenili pa je zbog toga zaslužio da se nađe na blogu.




Šareni slain rolat


2 jajeta
2 kašike ulja
1 kašika kisele pavlake
2 ravne kašike brašna
1 mala kašičica praška za pecivo (trećina obične kašičice)

2 jajeta
2 kašike ulja
1 kašika kisele pavlake
2 ravne kašike brašna
2 kašike barenog i sitno nasjeckanog spanaća ili blitve
1 mala kašičica praška za pecivo (trećina obične kašičice)

2 jajeta
2 kašike ulja
1 kašika kisele pavlake
2 ravne kašike brašna
2 kašike ajvara
1 mala kašičica praška za pecivo (trećina obične kašičice)

2 kuvana jajeta
150 gr sitno sjeckanih kiselih krastavaca
150 gr neke šunkarice
majonez od jednog jajeta


IMG_8991


Za ovaj rolat je potrebno posebno umutiti tri smjese. Najprije umutit bjelanca, dodati malo soli, žumanca i sve dobro umutiti mikserom. Zatim postepeno dodavati brašno pomiješano sa praškom za pecivo, ulje i pavlaku. Na kraju u jedan dio dodati baren i sitno nasjeckan spanać ili blitvu a u drugi ajvar. Treći dio treba da ostane žut. Pleh u kome ćete peći rolat obložite papirom za pečenje ili folijom pa po dužoj strani napravite prvo traku od žutog tijesta, zatim uz njega sipajte tijesto sa blitvom i na kraju tijesto sa ajvarom. Pecite na 200 stepeni oko 15 minuta a zatim uvijte u rolat onako sa papirom za pečenje. Kada se kora prohladi premažite je filom.


IMG_8998


Za fil pomiješati sitno sjeckana kuvana jaja, sjeckani krastavac, šunkaricu i majonez. Ja sam ovaj rolat prvi put pravila sa tirolskom salamom koju obično koristim za salate a drugi put sam stavila ćureća prsa. Vi možete staviti bilo koju šunkaricu koju inače koristite za salate. Majonez možete umutiti sami po ovom receptu. U svaku koru ide po jedna mala kašičica praška za pecivo ali to nije standardna mala kašičica već ona koju dobijete u kafiću da promiješate kafu i koja je kao 1/3 obićne kašičice. Filovani rolat obmotajte providnom folijom i ostavite da se stoji u frižideru do sjutra a pred služenje ga narežite na parčad.


Нема коментара:

Постави коментар