недеља, 7. мај 2023.

Ranch sos

Prije otprilike godinu dana otvorio se kod nas u komšiluku GoodFellas restoran brze hrane. To je rekla bih crnogorski lanac restorana ali po svemu podsjeća na one američke restorane brze hrane. Lana je naravno jedva čekala da isproba nešto odatle i tako je otkrila ranch sos. To je sos na bazi majoneza sa raznim začinima. Kako joj se sos mnogo svidio morali smo na kraju svi da ga isprobamo i nismo ni mi ostali ravnodušni jer je zaista veoma ukusan i idealan za kombinovanje sa pohovanom piletinom i preženim krompirićima. Znam da to nije baš najzdravija hrana ali eto s vremena na vrijeme možemo se malo i opustiti i uživati u obroku sa sto miliona kalorija bez griže savjesti. Bitno je samo da to ne ponavljamo previše često :-). Ja sam se odmah angažovala da napravim i domaću varijantu da bi mogli da uživamo u sosu i kući. Isprobala sam par kombinacija i ova je najbliža originalu a pored toga kod nas prolazi odlično uz sve pohvale i mljackanje.




Ranch sos


1 dukatela sir od 125 gr
1 majonez polimark od 50 ml
crni luk u prahu
bijeli luk u prahu
biber
origano
suvi bosiljak
suvi vlašac


IMG_0656


Pomiješati sve sasatojke. Začine dodavati po ukusu. Ja stavim najviše bijelog i crnog luka u prahu, po malo origana, bosiljka i vlašca i na kraju malo pobiberim. Ne dajte da vas ovaj dugačak spisak sastojaka obeshrabri jer se sos zaista brzo i lako pravi a odličan je uz pohovano meso i prženi krompir. Ja sam u spisku navela proizvođače sira i majoneza jer ćete upotrebom baš tog sira i majoneza dobiti željeni ukus. 


IMG_0679

Нема коментара:

Постави коментар