недеља, 7. октобар 2012.

Paradajz turizam samo bez paradajza :-)

Paradajz turisti su kod nas oni koji ručak nose na plažu i tu ga i jedu. E mi smo zadnjih par nedelja bili paradajz turisti :-). U ovo doba godine je još uvijek dovoljno toplo da se možemo fino sunčati ali ne previše toplo tako da možemo cijeli dan da provedemo na plaži. Voda se još nije rashladila temperatura je bila oko 24 C što je sasvim pristojno tako da smo mogli i da se kupamo. Na plaži nije više gužva jer pravih turista nema puno. Svi koji imaju školsku djecu ne mogu u ovo doba godine da idu na odmor tako da su tu samo oni koji imaju male bebe i penzioneri. Naravno tu smo i mi ali mi  smo skoro domaći jer do plaže imamo oko sat vremena vožnje a toliko većina od vas provede u kolima kad krene na posao. Probali smo mi da odemo u restoran doduše samo na roštilj jer Lana samo to jede od restoranske hrane i neće nam skoro pasti na pamet da to ponovimo. Ako se kojim slučajem zateknete u Petrovcu restoran Galija zaobiđite u širokom luku a ja bih baš voljela da dobijem recept za par njihovih specijaliteta čisto da vidim hoću li imati trajnih posledica od onoga što smo kod njih jeli. Pošto je pokušaj odlaska u restoran prošao kako je prošao sledeći put sam ja fino trknula do prodavnice kupila malo pilećih fileta i napravila sendviče za ručak. Ideju sam dobila listajući septembarski MEZZE ali sam ih ja malo prilagodila tako da svi budemo zadovoljni.



Potrebno je


3 sendvič kifle(moje su bile integralne mada mogu i obične)
2 pečene paprike
kiseli krastavci
domaći sir
kajmak
400 gr pilećeg filea
majonez
kisela pavlaka




Ja sam pravila tri različita sendviča.
Pileći file sam dijelom pohovala u brašno i jaja a dio sam samo ispržila na tiganju sa malo soli, bibera i ljute paprike.
U frižideru sam već imala salatu od pečenih paprika pa sam dvije paprike samo izrezala na trake. 
Za prvi sendvič sam kiflu premazala kiselom pavlakom, složila preko prženi file, narezanu papriku, narendala  malo sira pa odozgo poslagala dva manja tanko narezana kisela krastavca.
Za drugi sendvič sam kiflu mazala majonezom, složila odozgo pohovanu piletinu, papriku, sir i kiseli krastavac.
Treći sendvič je bio samo sa kajmakom i pohovanim mesom i taj je naravno bio za Lanu.




Slike su od juče i mislim da je za ovu godinu to sve što se mora i kupanja tiče jer su već za sjutra najavili zahlađenje ali smo se zato mi juče fino iskupali, sunčali a na kraju smo se malo i prošetali i otkrili put koji vodi od Petrovca do Perazića dola koji je idealan za šetnju.








3 коментара: