уторак, 16. октобар 2012.

Jogurt kajzerice


Kod nas u firmi postoji običaj da se za rođendan donese neki krkanluk na posao. Neko od kolega kupi nešto a po neko nešto i napravi ali se uglavnom za svaki rođendan fino počastimo. Pošto sam ja među rijetkima koji još kuvaju nekoliko dana pred rođendan počinje da se šuška po kancelariji o tome i da se kao slučajno pominju rođendani. Ja sam se naravno i ove godina malo potrudila i napravila im sendvičiće koji mi obavezno pred svaki rođendan naruče, ali sam pekla i kifle i perece, ponijela i malo salatice i nešto slatko za kraj. Recept za kajzerice je sa Coolinarike od Pavloske.




Potrebno je

1/2 l jogurta
4 jajeta
1 kocka svježeg kvasca (u originalu pise dvije)
1 kašika šećera
2 kašičice soli
1 dl ulja
1 kg brašna
jaje za premazivanje
sjemenke, mak ili rendani sir i kukuruzno brašno za posipanje

kisli krastavci
suvo meso
sir trapist
krem sir ili kajmak
kisele paprike


Jogurt zagrijati da bude mlak pa u njemu rastopiti kvasac. Dodatu ulje, šećer, jaja, brašno i so i zamijesiti mekano tijesto. Ostaviti da naraste. Naraslo tijesto podijeliti na 40-44 dijela pa od svakog napraviti kuglicu. Umakati ih u umućeno jaje pa u sjemenke i slagati na papir za pečenje. Mogu se posipati i makom ili narendanim sirom i kukuruznim brašnom kao u originalu. Ostaviti da naraste oko 1 sat pa peći na 200C da fino porumene.
Kada se kajzerice prohlade prerezati svaku na pola pa donje djelove premazati kajmakom ili krem sirom i u svaku ubosti čačkalicu. Na čačkalicu nabosti dva parčeta zarolanog kulena, pečenice, prsute ili nekog drugog suvog mesa, komad sira trapista, listić kiselog krastavca i na kraju gornji dio kajzerice. Na vrh čačkalice nabosti po malo kiselog krastavca i barene crvene paprike i obavezno naglasiti da ima čačkalica u sendviču:-).






Ovo je posveta sa knjige koju sam dobila od kolega za rođendan. Piše "Dan za ždranje" :-).







6 коментара:

  1. Super izgledaju, onako posute sjemenkama, prekrasno :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja malko kasnim da ti cestitam rodjendan:( Pa SRECAN TI RODJENDAN OD <3!!Sve mi se svidja sta si napravila.I ja pravim te male sendvicice,najlepse se pojedu a lepo izgledaju:)Pozz

    ОдговориИзбриши
  3. I kod nas se uvek nesto jede za rodjendane, ali uglavnom slatkiši. Sto puta smo rekle da bismo mogle i nešto slano, ali onda opet donesemo tortu...
    Predivne kajzerice sa mnogo, mnogo semenki. Bas onakve kakve volim... :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pa lepo se vi to častite!!!
    Odlično izgledaju ovi sendviči, mnogo si lepo ukrasila kajzerice semenkama. Još jedna Vaga? Ja sam nosila naramak princes-krofni 5. oktobra :-) Srećan rođiš!

    ОдговориИзбриши
  5. Neka je sa srecom !! kajzerice moraju biti jako mekane..vidim da si ih bogato napravil;a !!!

    ОдговориИзбриши