петак, 20. фебруар 2015.

Kod Naleta


U ovomjesečnom krugu igrice FBI rukavice istražuje se blog Coolinarija. Kako sam ja ovaj blog zapazila još ranije i neke recepte sa njega već i isprobala bilo mi je zadovoljstvo da ga malo detaljnije istražim. Ima tu mnogo recepata koje ću u budućnosti isprobati a za sada evo predloga za jedan fin, zdrav, brzinski ručak. Ja sam ga do sad pravila već dva puta što znači da mi se sviđa. Doduše pravila sam samo za sebe jer moji mrzitelji povrća nisu za ovakva jela.


IMG_3627

 

 

Poriluk sa mljevenim mesom


500 gr poriluka
250 gr junećeg mljevenog mesa
2 čena bijelog luka
  1 šargarepa
1 paprika
200-400 gr sjeckanog paradajza ili pelata
so
biber
aleva paprika
bosiljak
origano
začin


IMG_3628


Poriluk očistiti i oprati, pa isjeći na komade. U lonac usuti vodu i kada provri dodati poriluk. Čim proključa procijediti. Na malo ulja ispržiti meso, bijeli luk, šargarepu i papriku isjeckanu na kockice. Pred kraj prženja dodati paradajz(po receptu ide 1/2 konzerve na ovu količinu ali ja uvijek stavim cijelu), poriluk i začine pa pržiti još malo da i meso i povrće omekšaju. Poslužiti sa pireom.
Pored ovog recepta sa Coolinarije sam isprobala i recept za Moskva šnite tortu koju od tada veoma često pravim. 

7 коментара:

  1. Hvala ti, draga moja, na ucescu. Zadovoljstvo je videti kako u vasim kuhinjama izgledaju svi ovi receptici... Ovo je iznenadjujuce ukusno jelo, a tako jednostavno... Moskva ti je savrsena, potvrdjeno vise puta ;) Puno toplih pozdrava <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na tako dobrim receptima! Imam ja u planu jos puno toga da isprobam ali se suzdrzavam jer treba skinuti kilograme koje sam dobila u trudnoci.

      Избриши
  2. Ideja za brza jela nikad dosta :) Odlicno izgleda sve zajedno.

    ОдговориИзбриши
  3. Zato sam ja birala samo slatke recepte...jer su i moji mrzitelji povrća

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan recept si izabrala i ja bih mogla da živim na ovakvim jelima.

    ОдговориИзбриши