понедељак, 2. фебруар 2015.

Vanil kiflice


Poslije posnih kiflica koje sam pravila u kalupima za šape evo drugog recepta koji nije postan. Ja prosto ne mogu da se odlučim koji mi je recept bolji, pa čas pravim jedne čas druge, mada mi se čini da se ove koje nisu posne malo lakše oblikuju i manje mrve. Originalni recept je sa Coolinarike od korisnice Mimaxy, a ja ga toliko dugo imam zapisanog da sam i zaboravila od koga je pa sam morala da prebiram po starim slikama dok nisam našla link za originalni recept.


IMG_3115


Vanil kiflice

 

280g brašna
 210g margarina
 100g mljevenih oraha
 70g šećera
 1 jaje 

šećer u prahu
vanila


IMG_3102


Margarin istopiti da omekša, dodati mu šećer, jaje, orahe i brašno i umijesiti tijesto. Po potrebi dodati još malo brašna da se tijesto ne lijepi za ruke. Ostaviti bar 1/2 sata u frižideru da se tijesto malo stvrdne. Otkidati kuglice veličine oraha pa od njih praviti kiflice tj roščiće i peći na 200 C. Kiflice su pečene kad porumene sa donje strane. Vrele kiflice uvaljati u prah šećer i vanilu.


IMG_3109

2 коментара: